نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1396 - 10:41
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع نیروهای امدادی مستقر در محل حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: صمیمانه از طرف مقام معظم رهبری از تمام نیروهای امدادی و عواملی که برای جستجوی اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیما هستند تشکر می کنم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ محسن رضایی صبح امروز با حضور در جمع نیروهای امدادی مستقر در محل حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج درورزشگاه سی سخت اظهار کرد:  در این چند هفته ای که از این حادثه می گذرد نیروهای امدادی عشق و ایمان خود به هموطنانان و نظام و اسلام  را نشان دادند و از  روح انسانی و بلند بشری که در وجود شماست تقدیر می کنم.

وی بیان کرد: این حادثه هموطنان را به شدت تحت تاثیر قرار داده  و کمتر ایرانی است که نسبت به این حادثه اظهار همدردی نکرده باشد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به نیروهای امدادی گفت: امیدوارم با تلاش شما خانواده های داغدیده که منتظرند تا علامت و نشانی از عزیزان خود بدست بیاوند دلشان آرام گیرد و آرامش را به آنها برگردانید.

وی ابراز داشت: همه ما در این مدت وحدت و هویت ملی خود را نشان دادیم و درست است که در این حادثه 66 نفر را از دست دادیم اما این افراد در قلب ملت ایران جای گرفته اند و همه ملت ایران منتظرند تا خبرهای بهتری به آنها برسد.

رضایی در پایان گفت: وظیفه ام  بود که سلام رهبر انقلاب را به شما برسانم و از خدای متعال برای موفقیت در انجام عملیات جست و جو و انتقال اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج آرزو و دعا کنم و امیدوارم خبرهای خوبی به مردم منتظر بدهید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا