نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 14:29
کامروز امینی گفت: عصر امروز با اطلاع قبلی نیروهای عملیاتی قرار است تعداد دیگری از اعضای جان باختگان به این سازمان منتقل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ بیش از دو هفته است که از سانحه سقوط هواپیمایی تهران_یاسوج در 4000 متری رشته کوه دنا می گذرد و بعد از این همه چشم انتظاری هنوز بازماندگان این حادثه دلخراش چشم امید به نیروهای عملیاتی امداد و نجات بسته اند تا شاید همین روزها با بیرون آوردن پیکرهای این سانحه از زیر برف های انباشته شده کوه دنا و انتقال آنان به پایین آنها را از دلواپسی بیرون بیایند.

 

طی تلاش های بی وفقه امدادگران در این چند روز و با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد، روز گذشته نیروهای عملیاتی توانسته اند تعداد دیگری از اعضای پیکرهای این عزیزان را کشف و به پزشک قانونی کهگیلویه و بویراحمد جهت شناسایی و احرار هویت انتقال دهند.

 

در همین رابطه این پایگاه خبری و اطلاع رسانی ارتباط مستقیمی با کامروز امینی مدیرکل پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا از روند شناسایی و احراز هویت جان باختگان تفحص شده این اتفاق دلخراش بیشتر مطلع گردیم.

 

مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه و وبیراحمد به چهارفصل گفت: تا کنون 51 عضو از پیکرهای جان باختگان این سانحه به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد  منتقل شده است که همه تلاش های سازمان پزشکی قانونی بر این است که در اسرع وقت و با هماهنگی سایر نهادها با احراز هویت این پیکرها بازماندگان را از دلواپسی و نگرانی بیرون آورد.

 

کامروز امینی افزود: با توجه به اینکه از این تعداد عضوها نمی توان نظر قطعی صادر کرد که مربوط به همین تعداد افراد سانحه دیده می باشد، فلذا این سازمان تا آخرین نتیجه تفحص و جستجوی نیروهای امدادی به انتظار خواهد نشست تا مراحل احراز هویت و شناسایی افراد جان باخته به صورت قطعی مشخص گردد.

 

مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: عصر امروز با اطلاع قبلی نیروهای عملیاتی قرار است تعداد دیگری از اعضای جان باختگان این سانحه به این سازمان منتقل شود تا مراحل احراز و تشخیص هویت آنان هر چه سریعتر در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی