نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 21:19
واکنش "عزیز فیلی" به خبر درگیری بر سر جعبه سیاه هواپیما؛
موضوع تنها یک اختلاف سلیقه ساده بوده/ رسانه ها به این موضوع دامن نزنند!
عزیز فیلی جانشین ستاد بحران استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به اخبار منتشر شده در برخی رسانه های محلی استان که به موضوع درگیری بر سر جعبه سیاه هواپیما پرداخته بود، واکنش نشان داد و گفت: هیچگونه درگیری فیزیکی در کار نبوده و رسانه ها به اینگونه شایعات دامن زده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عزیز فیلی جانشین ستاد بحران استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به اخبار منتشر شده در برخی رسانه های محلی استان که به موضوع درگیری بر سر جعبه سیاه هواپیما پرداخته بود، واکنش نشان داد و گفت: هیچگونه درگیری فیزیکی در کار نبوده و  رسانه ها به اینگونه شایعات دامن زده اند و این تنها اختلاف سلیقه ای بود که بر سر جعبه سیاه هواپیما ایجاد شده بود و ما عصر  دیروز جعبه سیاه را پیدا کرده بودیم ودر محل سقوط هواپیما گذاشته بودیم.

وی اظهار کرد: برخی از گروهها اعتقاد داشتند که جعبه سیاه را همان روز انتقال دهیم که برخی ها تاکید داشتند که اولویت با انتقال اجساد است.

فیلی تصریح کرد: امروز ساعت 8 صبح، جعبه سیاه هواپیما تحویل دادستانی منطقه شد و مهر و موم شد که بعد از آن صورتجلسه انجام گرفت.

وی با اشاره به مسائل بعد از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج بیان کرد: ما دیروز اولویت را به توجه به جمع شدن اجساد به این مورد دادیم و امکان جابجایی جعبه سیاه تا آخر وقت شب گذشته فراهم نشد و امروز منتقل شد.

معاونت عمرانی استاندار ابراز داشت: جعبه سیاه هواپیما سالم بود و برای آن اتفاق خاصی نیفتاده بود و ما آن را تحویل دادیم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی