نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1396 - 6:40
وفایی مقدم گفت: کار جستجوی پیکرها به روزهای سخت خود رسیده است و با تلاش نیروهای عملیاتی به اهداف مورد نظر خود رسیده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در حالی 18 روز از سانحه دلخراش هوایی تهران_یاسوج را پشت سر می گذاریم که هنوز کار تیم های عملیات امداد و نجات در منطقه سانحه دیده به پایان نرسیده است. صعب العبور بودن محل حادثه و همینطور شرایط جوی آب و هوایی به همراه برف های متراکم و چند متری کوه دنا سبب شده است که جستجوی پیکرها و انتقال آنها به سازمان پزشکی  قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با کندی صورت بپذیرد.

 

به همین خاطر پایگاه خبری و اطلاع رسانی چهارفصل بنا به رسالتی که برعهده دارد از بدو این سانحه دلخراش با پوشش دادن به موقع و در اسرع وقت، مخاطبان خود را همچنان در جریان عملیات های امداد و نجات قرار داده است. به همین خاطر امروز صبح هم بنا به وظیفه انسانی خود ارتباط تلفنی مستقیمی با وفایی مقدم مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد برقرار نموده است تا مخاطبان خود را از آخرین وضعیت روند کاری نیروهای عملیاتی این سانحه مطلع نماید.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: هر چه زمان بیشتر به جلو حرکت می کند کار نیروهای عملیاتی در منطقه سانحه دیده مشکل تر می شود. وجود برف های متراکم و با ضخامت چند متری و همینطور صعب العبور محل حادثه موجب شده است که در روند عملیات امدادگران تاخیر ایجاد نماید و با نوعی کارهای فرسایشی روبرو گردیم.

 

وفایی مقدم افزود: در آخرین عملیات تیم های امدادی موفق شدیم که یک کیسه از بافت های مختلف این پیکرها را جمع آوری و به همراه یک نیم تنه جهت احراز هویت و شناسایی  با بالگرد به سازمان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تحویل بدهیم.

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: خوشبختانه به همت تلاش های شبانه روزی نیروهای عملیاتی به اهداف مورد نظر خود تقریبا رسیده ایم و تا زمانی که نیاز باشد و شرایط جوی به ما اجازه بدهد کار تفحص و جستجوی دیگر پیکرها و بافت های احتمالی با قوت خود ادامه خواهد یافت.

 

لازم به ذکر است طی اعلامیه پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد که روز گذشته صادر شد 8 تن از جان باختگان سانحه هوایی تهران_یاسوج با توجه به اینکه پیکرهایشان سالم تر از بقیه بودند و احراز هویت شده اند فردا پنج شنبه 17 اسفندماه تحویل بازماندگان آنها خواهد شد.

 

انتهای پیام /

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا