نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. تير 1398 - 13:59
مسجد قبا یاسوج با هدف غنی سازی اوقات فراغت ، جذب ،کشف و رشد استعداد های نوجوانان و جوانان با شروع فصل تابستان ضمن برگزاری اختتامیه برنامه های فرهنگی _تربیتی سال قبل(طرح رویش ۴)، افتتاحیه برنامه های فرهنگی , تربیتی خود را با نام مجموعه پیوند خانه،مدرسه،مسجد (طرح رویش ۵) با حضور والدین دانش آموزآن آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحیلیلی خبری چهارفصل؛ مسجد هم مدرسه است، هم دانشگاه، هم مرکز تفکّر و تأمل، هم مرکز تصفیه روح، هم مرکز خلوص و مرکز اتّصال بنده به خداست. ارتباط زمین و آسمان است. انسان در مسجد، خود را به خدا متّصل می‌کند.*

بیانات امام خامنه‌ای

با نگاهی به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون خواهیم دید که مسجد در تمامی فعالیتهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و حتی جهاد نقش کلیدی و به عنوان محور همه این فعالیتها بوده است. مساجد با قدرت معنوی خود همواره توانسته است نیروهای متدین، معتقد، فعال و عالم را پرورش دهد تا در مواقع حساس از دین و اسلام و مملکت دفاع نموده و حاضر به همه نوع فداکاری از جمله نثار جان خویش باشند.

دشمنان اسلام سالها به نقش این پایگاههای مذهبی و علمی پی برده و با انواع تبلیغات تلاش نموده که با ایجاد حربه ها و سرگرمیهای متنوع و جذاب و فریبنده جوانان را از مساجد و روحانیت جدا نمایند. لذا ضرورت برنامه ریزی برای پیوند کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد بیش از پیش احساس می شود.

 فلذا مسجد قبا یاسوج با هدف غنی سازی اوقات فراغت ، جذب ،کشف و رشد استعداد های نوجوانان و جوانان با شروع فصل تابستان ضمن برگزاری اختتامیه برنامه های فرهنگی _تربیتی  سال قبل(طرح رویش ۴)، افتتاحیه برنامه های فرهنگی _تربیتی خود را ، با نام مجموعه پیوند خانه،مدرسه،مسجد (طرح رویش ۵) با حضور والدین دانش آموزان ، آغاز نمود.

در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیر از نفرات برتر( گروه سابقون) طرح رویش۴، قرعه کشی یک عدد دوچرخه کوهستان برگزار گردید.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا