نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. شهريور 1398 - 17:48
در پی انتشار خبری تحت عنوان "نظارت آبکی بر آسفالت های شهر یاسوج" ، روابط عمومی شهرداری یاسوج با انتشار اسناد مربوط به دلایل توقف اجرای آسفالت خیابان شهید رستمی به این موضوع واکنش نشان داد و جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ در پی انتشار خبری تحت عنوان "نظارت آبکی بر آسفالت های شهر یاسوج" ، روابط عمومی شهرداری یاسوج با انتشار اسناد مربوط به دلایل توقف اجرای آسفالت خیابان شهید رستمی به این موضوع واکنش نشان داد و جوابیه ای صادر کرد.

 

این پایگاه خبری به دلیل رعایت اخلاق رسانه ای این جوابیه را بدون کم و کاست منتشر می کند:

 

در پی انتشار گزارشی تحت عنوان "نظارت آبکی بر آسفالت های شهر یاسوج" و به دلیل ارائه اطلاعات غلط به مردم خواهشمند است، بر اساس قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه شهرداری یاسوج در محل انتشار همان خبر و به همان میزان اقدام نمائید.

به اطلاع شهروندان گرامی می رساند، شهرداری یاسوج در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و با کیفیت تر به شهروندان گرامی و جهت جلوگیری از دوباره کاری و اتلاف هزینه قبل از اقدام به آسفالت و روکش معابر از دستگاههای خدمات رسان، استعلام و سپس اقدام به آسفالت می نماید.

پس از اخذ استعلامات چندگانه از دستگاههای خدمات رسان آسفالت خیابان شهید رستمی نیز به مرحله اجرا درآمد که در حین اجرا، اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان بویراحمد طی نامه ای رسمی به این شهرداری اعلام کرد که آسفالت این خیابان بلامانع نمی باشد و بر همین اساس، آسفالت این خیابان که یک لاین آن انجام گرفته بود، متوقف گردید تا پس از انجام عملیات اداره آب و فاضلاب شهری، مجددا آسفالت آن از سر گرفته شود.

لذا با توجه به تهیه روزانه شیت های آزمایشگاهی و نظارت مستمر کارشناسان فنی شهرداری و استانداری و همچنین اجرای 240 هزارمتربع آسفالت با کیفیت در 4 ماه گذشته که تصاویر آن در سایت شهرداری یاسوج در اختیار عموم قرار گرفته است و همچنین رجوع به مصاحبه های معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل محترم دفتر فنی استانداری و مدیرکل محترم دفتر امور شهری استانداری در تائید کیفیت آسفالت معابر شهر یاسوج، شایسته نیست، اینچنین بی محابا و بدون کسب کوچکترین اطلاع از علت آن، خدمات کارکنان این شهرداری را زیر سوال برده و افکار عمومی را بدبین نمایید.

لازم به ذکر است از ابتدای اردیبهشت امسال و همزمان با ایجاد شرایط مناسب آب و هوایی قریب به 240 هزار مترمربع آسفالت با کیفیت و ماندگار در خیابان های مرکز شهر - بلوار مطهری -جمهوری - شرف-آباد - انقلاب ها-  شهرک امام حسین - زیرتل - امامت ها -  شهرک جهاد - شهرک امام علی - عدل ها و ... صورت گرفته است، که از همین تریبون از خبرنگاران آن رسانه دعوت بعمل می آید تا همراه با کارشناسان و ناظران شهرداری مورد بازدید قرار گیرند و نتیجه به اطلاع عموم رسانده شود.

امید است اصحاب محترم رسانه قبل از انتشار اخبار نسبت به همه جوانب موضوع کسب اطلاع کامل نمایند تا حق و حقوق هیچ شخص و دستگاهی که مصداق حق الناس است، تضییع نگردد و عامل انتشار اخبار کذب و غیرواقعی که موجب بی اعتمادی مردم به دستگاههای خدمت رسان و هم بی اعتمادی به رسانه ها خواهد شد، نگردند.

وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی