نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. شهريور 1403 - 14:20
معاون هماهنگ‌کننده سپاه‌ فتح خبر داد:
بهره‌برداری از پروژه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های عمرانی که شامل افتتاح ۳ سوله در مجتمع امام علی (ع)، آسفالت راه روستایی «راک» و بهره‌برداری و آب‌رسانی در ۶ روستا انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهار فصل» نشست خبری هفته دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه با حضور اصحاب رسانه و و خبرنگاران در سالن اجتماعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

سرهنگ سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، تبریک هفته وحدت و همچنین دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس احیای خودباوری مردمی است که باایمان به خدا تاروپود ظلم و استکبار را شکستند. وقتی صحبت از دفاع مقدس می‌شود عزیزانی شهید و خسارت‌های مالی متحمل شدیم؛ اما دستاوردهای دفاع مقدس دستاوردهای کمی نبود تا امروز ایران اسلامی در اوج عزت، اقتدار و امنیت باشد. 

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران، بیداری کشورهای مسلمان و قیام آزادی‌خواهان در دیگر ملت‌ها بر علیه ظلم، شکل‌گیری جبهه مقاومت و اقدام‌های غیرمسلمانان در محکومیت جنایت‌های مختلف با تبعیت از دفاع مقدس است گفت: دستاوردهای امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و جان‌فشان‌های رزمندگان در دفاع مقدس است. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اجلاسیه‌های شهدا، اجلاسیه ملی و اصلی کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه‌ای از ارزش‌های دفاع مقدس پیاده‌سازی و اجرا شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های کنگره ملی شهدا و حوزه دفاع مقدس از سال ۱۴۰۲ آغاز شد و برنامه‌ها در قالب اجلاسیه‌ها، برنامه‌های فرهنگی و کنگره ملی ۲ هزار شهید برگزار شد.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس با شعار محوری در فتح قله‌ایم با ۱۰۰ عنوان برنامه‌، برگزار و با مجموع برنامه‌ها در سایر شهرستان‌ها حدود یک هزار مورد می‌شود.

برومندزاده با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قالب روزشمارها اجرا می‌شود گفت: در هفته دفاع مقدس برای برنامه‌ای اجرا می‌شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح افزود: شنبه ۳۱ شهریور با عنوان روز؛ پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، وحدت ملی، معنویت، یکشنبه یکم مهرماه با عنوان روز؛ جوانان، علم و دانش‌پژوهشی، دوشنبه دوم مهرماه با عنوان روز  زنان، خانواده، سلامت، سه‌شنبه سوم مهرماه با عنوان روز؛ شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی است. 

وی گفت: چهارشنبه چهارم مهرماه با عنوان روز؛ دفاع همه‌جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف و سربازان، پنج‌شنبه پنجم مهرماه با عنوان روز؛ ولایت‌مداری، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، پنج‌شنبه پنجم مهرماه با عنوان روز؛ ولایت‌مداری، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس چهار برنامه مشخصاً برگزار می‌شود در حوزه ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برنامه‌های از جمله دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا محله‌ای و حوزه‌ای، معرفی شهدا در فضای مجازی، معرفی پیشکسوتان جهاد و شهادت که سهمیه استان پنج هزار نفر است و سخنان این مراسم کشوری رهبر معظم انقلاب خواهد بود. 

برومندزاده اظهار داشت: برنامه‌محوری اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و شب‌شعر دفاع مقدس و نمایش در حوزه دفاع مقدس، شبی با شهدا، برگزاری مسابقات عکس‌نوشته، فضاسازی محیطی و شهری، سرکشی از خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان، تولید کتاب نماهنگ، سرود خواهد بود.

وی بیان کرد: در محور حوزه انسجام رزمی در سال ۱۴۰۳ برنامه‌های کنگره‌های ملی و اجلاسیه را داشتیم و در استان کهگیلویه و بویراحمد رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود؛ اما‌ صبحگاه مشترک برگزار خواهد شد، برگزاری مسابقات ورزشی و فراخوان گردان‌های بسیج باهدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح افزود: در محور سوم جهاد خدمت‌رسانی در قالب میز خدمت در سطح مناطق کمتر برخوردار، توزیع بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر، افتتاح پروژه‌های عمرانی  از جمله: افتتاح ۱۶ واحد مسکونی کارکنان سپاه، کلنگ‌زنی نیروگاه برق خورشیدی، افتتاح سه سوله در مجتمع امام علی (ع)، آسفالت راه روستایی «راک» و بهره‌برداری و آب‌رسانی در ۶ روستا خواهد بود.

وی در پایان گفت: در محور چهارم جهاد تبیین و روشنگری و روشنگری در نواحی، حضور بسیجیان در نمازجمعه و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود‌.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی