نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. مهر 1403 - 13:32
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جشنواره مالک اشتر از ۳۰ فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه عشایر استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل»، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ خیزات در جشنواره مالک اشترعشایر استان گفت: این فرماندهان در یک سال، اقدامات و وظایف واگذار شده را در زمینه های مختلف انجام دادند و همین باعث شد بتوانند در جشنواره مالک اشتر خوش بدرخشند‌.
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان ادامه داد: این افراد در حوزه های دانش آموزی، سازندگی، تعلیم و تربیت، فرماندهان پایگاههای مقاومت توانستند به عنوان برترین ها شناخته شوند.
جانشین سپاه فتح استان هم گفت: ناحیه عشایر جزء ناحیه های موفق سپاه استان است که توفیق موفقیت ها را بر اراده جمعی میدانیم و قابل تحسین است.
سردار مثنوی افزود: جشنواره مالک اشتر فرصتی است که با ابعاد شخصیتی آن آشنا شویم.
وی با اشاره به اینکه سید حسن نصر اله و حاج قاسم تربیت شدگان مکتب مالک اشتر هستند ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرماید بهترین الگو برای شیعیان مالک اشتر است.
جانشین سپاه فتح استان اضافه کرد: بسیجیان و فرماندها و پاسداران نیز باید مالک اشتر را به عنوان الگوی کاری و رفتاری خود قرار دهند.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی