نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. اسفند 1392 - 10:09
جلسه اصحاب رسانه با مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع طرح نوروزی در سالن جلسات این اداره کل با حاشیه هایی جالبی همراه بود.

به گزارش چهار فصل ، صبح روز شنبه با تاخیر یک ساعته اولین جلسه اصحاب رسانه با مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع طرح نوروزی در سالن جلسات این اداره کل  برگزار شد.

ابتدای جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به  تشریح برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان برای ایام نوروز از تاریخ 15 اسفند 92 تا 15 فروردین 92 پرداخت.

 

در ادامه هر کدام از خبرنگاران به طرح سوالات خود از مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد پرداختند.

 

در این جلسه به موضوعاتی از قبیل وضعیت ضعیف فرهنگی ، پروژه های رها شده ، طرح های مهر ماندگار  ،یمارستان 200 تخت خوابی یاسوج ، نقاط حادثه خیز، وضعیت راه های استان ، نگهداری و توسعه راه ها،مطالبات نشریات، ماشین آلات راه سازی و  وعده های سال جدید اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخته شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه بویراحمد در ابتدا به وضعیت فرهنگی این اداره کل پاسخی نداد و در مورد وضعیت ماشین آلات راه سازی گفت : ماشین آلات راه سازی در سال جدید در صورت تامین اعتبار تعمیر و خریداری می شود.

 

وی گفت: با توجه به  این که پروژه های زیادی در استان تعریف شده است ما پروژه هایی را که از رشد فیزیکی بالایی برخوردار بوده  و در صورتی که بودجه برای این پروژه ها از طرف دولت اختصاص پیدا کند مورد ارزیابی قرار داده و تکمیل می نماییم.

 

ممتاز جهانگیری در مورد وضعیت  تعطیلی طرح های مهر ماندگار دراستان اظهار داشت: در سال93 هیچ پروژه ای از پروژه های مهر ماندگار استان تعطیل نمی شود.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه بویراحمد در مورد تعطیلی پروژه بیمارستان 200 تخت خوابی شهر یاسوج گفت: متأسفانه به دلیل کمبود بودجه، قریب یکسال است پروژه بیمارستان 200 تخت خوابی تعطیل شده و در حال حاضر با نبود اعتبار کافی نیمه کاره رها شده است.

 

وی در ادامه افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی مسئولین استانی برای تکمیل این پروژه در سال آینده  و بودجه  پیشنهادی که از منایع ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده  امیدواریم از اوایل سال جدید شاهد شروع به کار این پروژه در شهر یاسوج باشیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی 81 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و گفت:  انتظار می‌رود در سال آینده بتوان حداقل 30 نقطه حادثه‌خیز در استان را که از قبل شناسایی شده حوادث و مشکلات آن ها را بر طرف کنیم.

 

در پایان، جلسه اصحاب رسانه با مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از اصحاب رسانه به پایان رسید.

 

گفتنی است که در خروج از سالن جلسات با حجم زیادی از افرادی مواجه شدیم که برای  حل مشکلات خود به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می کردند.

 

عده ای از این افراد، هم در انتظار دیدن مدیر در سالن انتظار دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد و هم مشغول به دیدن سریال تلوزیونی امپراتور دریا در این سالن انتظار بودند.

 

در پایان با تشکر از اداره کل راه و شهر ساز ی استان کهگیلویه وبویراحمد به خاطر هدیه ای  که برای اصحاب رسانه استان در نظر گرفتند ولی خوب بود که خرید این هدیه ها توسط یک نهاد دولتی متناسب با سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی