نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. ارديبهشت 1393 - 12:00
پرویز موسوی با 15 رای رئیس هیئت فوتبال استان شد
صبح امروز با حضور آیت الهی در کهگیلویه و بویراحمد
پرویز موسوی با 15 رای رئیس هیئت فوتبال استان شد
در انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد پرویز موسوی با کسب 15 رأی از 23 رأی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، صبح امروز با حضور آیت الهی نایب رییس فدراسیون فوتبال، حجت الاسلام علی پور رییس مجمع رسیدگی به تخلفات فدراسیون فوتبال، ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رؤسای هیئت فوتبال شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان در تالار ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

 

گفتنی است پرویز موسوی، خداداد افشاریان و سعادت رودشتیان به عنوان سه کاندید احراز پست ریاست هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بودند که در پایان  پرویز موسوی با کسب 15 رأی از 23 رأی  برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

 

خداداد افشاریان که کاندید شدن وی با حاشیه های زیادی در چند روز اخیر همراه بود با کسب 7 رأی نتیجه انتخابات را به موسوی واگذار کرد تا رییس کنونی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای 4 سال دیگر نیز عهده دار این مسئولیت باشد.

 

لازم به ذکر است پیش از این قرار بود انتخابات با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون برگزار شود که به دلیل حضور نمایندگان ای اف سی، در ایران و همزمانی آن با انتخابات هیئت فوتبال استان، وی در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا نکرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی