نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. ارديبهشت 1393 - 10:07
مسئولان استانی باز هم با شرکت نکردن در یادواره شهدا دیگری در مرکز استان بی مهری خود را ابراز داشتند.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر،شرکت مسئولان استانی و شهرستانی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد تنها به آمدن رئیس آموزش و پروش ،معاون پشتیبانی وی،هدایتخواه نماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی وسرپرست دانشگاه یاسوج خلاصه می‌شد که دوربین‌ها هر چه سعی در به تصویر کشیدن چهره یکی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی بودند، نتیجه‌ای حاصل نشد.

این در حالی است که روز دوشنبه  ساعت چهار عصر زمانی بود که هیچ کدام از مدیران استانی بهانه‌ای برعدم حضور در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد و آن هم در سالن نزدیک به مکان استانداری و مرکز شهریاسوج نداشتند.

احزاب و گروه‌های پرگوی سیاسی هم در این مراسم هیچ‌کدام شرکت نکرده بودند و معلوم شد که از چپ و راست همه، آن جایی که پای منافع در پیش باشد پیشقدم هستند.

اما یک چیزرا بیش از همه به خوبی احساس کردیم و آن حضور همیشه در صحنه  فرهنگیان و خانواده شهداء بود، که منتظر افراد و گروه‌ها و جریانات سیاسی نمی‌مانند.

در ابتدای این مراسم که به مناسب گرامیداشت مقام شامخ معلم و یاد و خاطره  18 تن از شهیدان فرهنگی  شهرستان بویراحمددر سالن شهید هرمزپور شهر یاسوج برگزار شد، حاج مهدی رضایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی در رسای این شهیدان والامقام پرداخت.

از نکات قابل توجه این یادواره و مراسم معنوی ،خاطره گویی امین کشاورز ،راوی این یادواره و خانواده شهدا بود که جمع حاضر را در سوگ این عزیزان افلاکی همساز ساخت.

درادامه این مراسم،حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب ازاساتید برجسته دانشگاههای تهران به سخرانی در رسای مولای متقیان حضرت علی (ع) و مقام شامخ شهیدان و سیاست های امروزی پرداخت.

از حاشیه های این مراسم می توان به حضورنماینده پیشین شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، و حضور سرپرست دانشگاه یاسوج اشاره داشت.

در پایان این مراسم،به خانوده های شهدای حاضر در این جلسه لوح یادبودی از سوی کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بویراحمد اهداء شد.

در پایان باید به سیاسون و مسئولان استانی گوشزد کرد، که سهم خانواده شهداء از این یادواره ها چیست؟!

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا