نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1393 - 14:08
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
آمادگی کامل سیمای استانی دنا برای پوشش برنامه‌های دهه کرامت
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل سیمای استانی دنا در پوشش برنامه‌های دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی چهارمین دوره مجموعه برنامه‌ها و جشنواره‌های دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صدا و سیمای استان آمادگی کامل در راستای پوشش برنامه‌های دهه کرامت دارد.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دهه کرامت بسیار عالمانه ترسیم و تعریف شد و می‌تواند فرصتی مناسب برای توسعه و معرفی فرهنگ اهل بیت (ع) باشد، گفت: اهل‌بیت (ع) مسلمانان را در مقابل امواج کفر، نفاق و انحراف حفاظت کرده و به ساحل نجات می‌رسانند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوعی به مناسبت دهه کرامت با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: انتظار می‌رود سین برنامه‌ها در اختیار صدا و سیما قرار گرفته شود تا بتوان با آمادگی بهتر و مشخص شدن برنامه‌ها این ایام را بهتر و مطلوب پوشش داد.

افشارنیا با بیان اینکه صدا و سیمای استان آمادگی کامل در اجرای برنامه‌های دهه کرامت امسال دارد، گفت: در صورتی که کمیته‌ای تشکیل شود صدا و سیما نیز می‌تواند عضو این کمیته‌ها باشد و عضوی ثابت برای حضور در برنامه‌ها داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت تشکیل کمیته برای برگزاری جشنواره دهه کرامت این سازمان نماینده‌ای تام‌الاختیار برای حضور در جلسات و هماهنگی برای پوشش برنامه‌های دهه کرامت مشخص می‌کند، گفت: امیدواریم بتوان جشنی در خور شان علی‌ابن موسی‌الرضا در سطح استان برگزار کنیم.

این مسئول اذعان کرد: در ایام برگزاری جشنواره دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب از برنامه‌ها بهره‌برداری می‌کنیم.

وی در بخشی دیگر به برگزاری جشنواره شیرخوارگان رضوی که به میزبانی شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود و درباره پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد مبنی بر نحوه همکاری و تبلیغ هرچه بهتر این جشنواره اذعان کرد: نامگذاری فرزندان در دهه کرامت به نام رضا نیازمند تبلیغات است که یک ماه قبل از برگزاری جشنواره تبلیغات لازم در بخش‌های مختلف هم صدا و هم سیما در حوزه‌های مختلف نیز صورت می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه بیان کرد: با توجه به گستردگی برنامه‌ها و جشنواره‌های دهه کرامت باید چند جشنواره استان در دهه کرامت را به صورت خاص پوشش داد.

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی