نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1393 - 12:18
پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل مهم ترین اخبار رسانه های استان کهگیلویه وبویراحمد در تیر ماه 93 را برای خوانندگان انتشار دارد.

 چهارفصل ، اخبار برگزیده رسانه های استان کهگیلویه وبویراحمد در تیرماه 93 را در پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل بخوانید.

تنها چند روز بعد از حضور وزیر بهداشت در یاسوج اتفاق افتاد

یک ماجرای عجیب دیگر در بیمارستان امام سجاد(ع)شهر یاسوج

یک ماجرای عجیب دیگر در بیمارستان امام سجاد(ع)شهر یاسوج

چهارفصل: تنها چند روز بعد از بازدید قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج نمی گذرد که باز هم شاهد خبرهای نگران کننده ای از این بیمارستان هستیم.

درمراجعه زن باردار با توجه به خون ریزی که  در ناحیه شکم خود داشت جهت مداوا به بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج  انتقال داده شد که متأسفانه  ماما بدون انجام آزمایش سونوگرافی تشخیص سقط نوزاد زن باردار را داده و قصد تزریق آمپول فشار وی را داشت که با مخالفت زن باردار و شوهر وی، این اتفاق صورت نگرفت.

گفتنی است در همین رابطه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج جوابیه ای را برای این پایگاه خبری ارسال کرد

 

با ابلاغ بخشنامه ای اعلام شد

تعطیلی ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پنجشنبه

صبح زاگرس:با ابلاغ بخشنامه ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد تمام ادارات استان در روزهای پنج شنبه تعطیل شدند.

حجت الاسلام آقاتهرانی مهمان ویژه یاسوجی ها

مسئول روابط عمومی هیئت جوانان حسینی(ع) شهر یاسوج خبر داد:

حجت الاسلام آقاتهرانی مهمان ویژه یاسوجی ها

مسئول روابط عمومی هیئت جوانان حسینی(ع) شهر یاسوج گفت: حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی استاد حوزه و دانشگاه و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جهت سخنرانی در مورد اخلاق و تربیت اسلامی در جمع جوانان شهر یاسوج به سخنرانی خواهد پرداخت.

 

باشگاه خبرنگاران:رضا خرداد، استاد دانشگاه یاسوج دستگاه جرقه الکتریکی در فاز مایع و تحت خلاء اختراع کرده که نانو ذرات تولید می کند.
این مخترع جوان که33 ساله سن دارد و دارای دکترای فیزیک حالت جامد است با بیان اینکه ذرات نانو از کارکردهای علمی و فناوری روز است و در پزشکی، صنعت و کشاورزی کاربرد دارد گفت: این دستگاه از بخشهای تولید جرقه، پمپ تخلیه، پمپ آب بدنه اصلی و دو قوس الکتریکی تشکیل شده است.
بشار نیوز:نشست خبری استاندار گهگیلویه و بویراحمد با حضور اهلی رسانه در سالن جلسات استانداری برگزار شد که در این نشست خبرنگاران مشکلات خود را بیان کردند.
این نشست با حاشیه های جالبی از جمله اعتراض برخی از خبرنگاران به عدم اجازه به آن ها برای صحبت کردن،تخریب دولت های گذشته و خودشیرینی برخی خبرنگاران برای دولت جدید،اعتراض سرپرست روزنامه ابتکار در استان به رییس خانه مطبوعات درخصوص برخی اظهار نظرها،موضوع واگذاری مسکن به مهر به خبرنگاران و اعلام مدیرکل راه و شهرسازی مبنی بر عدم واگذاری این منازل به خبرنگاران و متعاقب آن خنده همه حاضرین،اعتراض برخی خبرنگاران درخصوص وام های خبرنگاری و عدم حضور نماینده بانک ها در این جلسه و .. همراه بود.
چهارفصل منتشر کرد

تصاویری جالب از نمای قدیم و جدید شهر یاسوج

 
گزیده ای از تصاویر قدیمی و جدید شهر یاسوج برای مقایسه وضعیت قبلی و فعلی این مکان ها برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است در بین این تصاویر تصویر مربوط به میدان امام حسین (ع)  شهر یاسوج توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

رئیس هیئت کوهنوردی استان خبر داد:

کودک 5 ساله کهگیلویه و بویراحمدی فاتح دنا شد

کودک 5 ساله کهگیلویه و بویراحمدی فاتح دنا شد

سفیردنا: کودک 5 ساله  کهگیلویه و بویراحمدی همزمان با صعود کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به قلّه ی قلم دنا با ارتفاع 3950 متر،  موفق به صعود  به قله این کوه شد.

قیصر پور رئیس هیئت کوهنوردی استان ضمن اعلام این خبر گفت: اصولاً صعود کودکان زیر 7 سال به ارتفاعات بالای 3 هزار به علت بروز مشکلات بر روی سیستم مغزی و عصبی کودکان ممنوع بوده و ممکن است فرد دچاد کمبود اکسیژن و مشکلاتی از این قبیل شود.

 

مهرداد انبازپور

تصادف دو خودرو در محور باشت- چرام 7 زخمی برجا گذاشت+تصاویر

تصادف دو خودرو در محور باشت- چرام 7 زخمی برجا گذاشت+تصاویر

خامی: بخشدار مرکزی باشت گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه پژو در محور ارتباطی باشت - چرام و در نزدیکی روستای تلچگاه هفت نفر زخمی شدند.

مهرداد انبازپور افزود: با تماس مردمی گروه های امداد و نجات ، اورژانس باشت به محل حادثه اعزام شدند و با انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه در 30 کیلومتری شهر باشت و نزدیک روستای تلچگاه رخ داد گفت: مصدومان بر اثر شدت جراحات وارده در اسرع وقت با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داده شدند.

 

به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام شد؛

امحای بیش از 430کیلو گرم مواد افیونی و مخدر در پارک ساحلی شهر یاسوج +تصاویر

امحای بیش از 430کیلو گرم مواد افیونی و مخدر در پارک ساحلی شهر یاسوج +تصاویر

بویرخبر: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر،بیش از 430کیلوم گرم مواد مخدرو افیونی در پارک ساحلی شهر یاسوج امحا شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه میزان کشفیات انواع مواد مخدر در سال 92 این استان را افزون بر سه هزار و 422 کیلوگرم اعلام کرد و افزود: در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 نفر در این راستا دستگیر شدند.

غلام زاده گفت:تاکنون در این زمینه 109 توزیع کننده، 17 حمل کننده و211 نگهدارنده مواد مخدر در این رابطه دستگیرشده است.

 

عکس/جابجایی شبانه دکه های روزنامه فروشی شهر یاسوج

عکس/جابجایی شبانه دکه های روزنامه فروشی شهر یاسوج

صبح زاگرس: شب گذشته دکه های روزنامه فروشی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد جهت سنگ فرش و ساماندهی پیاده رو ها به پیاده روی خیابان فردوسی (روبروی سینمای قدیم) شهر یاسوج انتقال داده شد.

گفتنی است طی هماهنگی که با مسئولان دکه های روزنامه فروشی شهر یاسوج صورت گرفت این دکه ها به پیاده رویی خیابان فردوسی(روبروی سینمای قدیم شهر یاسوج) انتقال داده شد.

 

 

گلدون وبلاگی شماره5/می خوام ازت انتقام بگیرم داداش!

43443357989488714537

حرف ناب : به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، بصورت ماهانه یا هفتگی بسته ای را تحت عنوان  " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار می دهد.

 

رسانه ها با انتقادات خودشان به شهرداری کمک زیادی کردند/دکه های روزنامه فروشی در یاسوج ساماندهی می شوند

صبح زاگرس: عصر 20 تیرماه 1393 نشست هم اندیشی استاندار با مدیر مسئولان رسانه های استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن جلسات استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

در این نشست محمد علی جاوید، شهردار یاسوج به انتقادات وارد شده  از طرف خبرنگاران و مطبوعات استانی به عملکرد مجموعه شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: رسانه ها با انتقادات خودشان به مجموعه شهرداری یاسوج کمک زیادی به  این مجموعه نموده اند.

جاوید  درادامه افزود: ما حمایت و کمک به خبرنگاران را  وظیفه خود می دانیم  و در مجموعه شهرداری از هر گونه کمکی به رسانه‌ها دریغ نکرده‌ایم.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه خبر داد:

کشت "ماری جوانا" در حاشیه شهر دهدشت

عصردنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به وجود برخی بناهای مخروبه و خالی از سکنه در حاشیه شهر دهدشت گفت: بازرسی کارشناسان نشان داد در یکی از این مناطق در شهر دهدشت گیاه مخدر ماری جوانا کشت شده است .

سرهنگ جهان دیماز در جلسه مبارزه با مواد مخدر افزود: وجود این مکانهای مخروبه وخالی از سکنه به محلی برای استفاده مواد مخدر جوانان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برخی از این مکانها شناسایی و پاکسازی شده است، گفت : همکاری دیگر نهادها برای تعیین تکلیف این مکانها ضروری است.

 

افطاری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه؛ سخنان دکتر وکیلی در حضور روحانی + (تصاویر)

 بویرنیوز:پنج‌شنبه شب اصحاب رسانه و جمعی از اساتید  حوزه ارتباطات دانشگاه و جمعی از نمایندگان جامعه خبری کشور همزمان با نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیدار کردند.

مهدخت بروجردی استاد ارتباطات دانشکده خبر، محمدعلی وکیلی دبیر کل انجمن روزنامه‌های غیردولتی، عباس درویش توانگر قائم مقام خبرگزاری تسنیم، علی معلم سردبیر و مدیرمسوول ماهنامه دنیای تصویر و محمد قوچانی روزنامه نگار و سردبیر مهرنامه از سخنرانان این مراسم بودند.

 

آشتی کنان دو طایفه کهگیلویه و بویراحمدی پس از 6 سال

صبح زاگرس:دو طایفه نریمیسا و نوروزی در روستای دشتک بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه که حدود 6 سال با هم اختلاف داشتند به اختلافات خود پایان داده و آشتی کردند.

اختلافات این دو طایفه بر اثر تیراندازی در یک مراسم و وقوع قتل به صورت غیر عمد ایجاد شد که این اختلاف به مدت 6 سال به طول انجامید.

بعد از پادرمیانی و وساطت روحانیون، معتمدان، اعضای شورای شهر دیشموک، بخشداری، دفتر امام جمعه و نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در مراسمی این اختلاف کهنه به آشتی منجر شد. .

 

قیمت تحصیل دانشجویان پولی در پردیس خودگردان دانشگاه یاسوج

قیمت تحصیل دانشجویان پولی در پردیس خودگردان دانشگاه یاسوج

سایت مردم استان:چند سالی است که پذیرش دانشجوی پولی در دانشگاه های کشور باب شده است و دانشجویان با حضور در آزمونی که فقط بین دانشجویان متقاضی حضور در رشته های پولی  برگزار می شود،‌ اجازه ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را خواهند یافت.

دانشگاه یاسوج نیز همانند بسیاری از دانشگاه های کشور از این قافله عقب نماند و اقام به جذب دانشجو از این طریق کرد.

حوزه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در اطلاعیه ای قیمت تحصیل در این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی و رشته های مختلف را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه شهریه ثابت رشته های علوم انسانی،‌ ریاضی و آمار در مقطع کارشناسی ارشد ۱۲ میلیون ریال و برای رشته های کشاورزی، فنی و مهندسی و سایر رشته های علوم پایه ۱۵ میلیون ریال می باشد.

 

حمله هکر کهگیلویه و بویراحمدی به بیش از ۱۰۰ سایت اسرائیلی

 بویرنیوز: هکر کهگیلویه و بویراحمدی  که با نام مجازی Silnet Death در فضای مجازی فعالیت می کند در جواب جنایات وحشیانه رِژیم غاصب اسرائیل بر علیه مردم بی دفاع فلسطین در یکی دیگر از اقدامات خود بیش از ۱۰۰ سایت اسرائیلی را از دسترس خارج کرد.
این هکر با خارج کردن سرورهای این سایت ها و از دسترس خارج کردن آنها به نمایندگی از مردم استان حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرد.

 

 

نگرانی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمدی از عزل و نصب های سیاسی

 

صبح زاگرس:در پی برخی از اقدامات صورت گرفته در عزل و نصب های جناحی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، عده ای از  فرهنگیان معترض در گفت و گو با صبح زاگرس خواهان جلوگیری از تفکر منطقه گرایی، حرکت های ناسیونالیستی، تصمیم گیری خارج از آموزش و پرورش برای این نهاد آموزشی، ترویج سیاست تساهل و تسامح فرهنگی با نفوذ افراد وابسته به احزاب منحله و همچنین جلوگیری از برخوردهای حذفی شدند.

گروه های مختلف خواهان دقت مدیرکل، نظارت بیشتر بر مجموعه های اداری و آموزشی، تأثیرناپذیری از اطرافیان و اجرای قانون برای همه شده اند.

این گروه  از فرهنگیان با انتقاد از وضعیت عزل و نصب ها در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدعی هستند که مسئولین آموزش و پرورش استان هیچ برنامه ای برای تحول در نظام تعلیم و تربیت استان به جز عزل و نصب ندارند.

با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده منصوب شد+تصاویر

فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده منصوب شد+تصاویر

خبرلنده:در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان، فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده معرفی شد.

در این آیین که امام جمعه شهرستان لنده، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان لنده و مدیران دستگاه‌های شهرستان حضور داشتند از زحمات سرهنگ پاسدار نورمحمد صحتی اصل فرمانده سابق سپاه ناحیه تجلیل و طی حکمی ستوانیکم پاسدار علی محمدی به سمت فرمانده سپاه ناحیه لنده منصوب شد.

بزرگواری

خط و مشی علی مطهری با ایده های شهید مطهری همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: مجلس در وضع قوانین حجاب و عفاف کوتاهی نکرده/اجرای ضعیف قانون عامل بدحجابی است

صبح زاگرس:حجت السلام سید علی محمدی بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح زاگرس در مورد سخنان اخیر علی مطهری در دیدار با رهبری در خصوص خاتمه دادن به حصر خانگی سران فتنه گفت: اگر مطهری می خواهد مانند پدرش برای این مملکت از جان خود مایه بگذارد چرا موضوعی نخ نما و کهنه شده را برای چندمین بار با رسانه ها مطرح می کند.

وی با اشاره به این موضوع که فرزندان شهداء نباید چنین مسائلی را به نام شهداء بزرگ نمایی کنند، اظهارداشت: تطهیر فتنه گران آن هم از کانال افرادی همچون مطهری، نشان می دهد که این افراد از جایی دیگر خط می گیرد و کسانی دیگر پشت این قضیه در حال فعالیت هستند.

بزرگواری با انتقاد از رویکرد مطهری درمورد سران فتنه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در آغاز فتنه تلاش کردند تا با نصیحت های خود آنان را به دامان اسلام ، ملت و انقلاب برگردانند اما مسلم است وقتی انسان گمراه می شود و راه کج را انتخاب می کند دیگر نصایح در او اثری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اینگونه صحبت ها آن هم در محفلی خصوصی با خانواده شهداء و بازگو کردن و رسانه ای کردن موضوعی مرده و کهنه، فقط و فقط برای ملتهب کردن جو جامعه است.

 

شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده را نشانه گرفته اند/ فتنه های تکفیری، سلفی و داعش برخواسته از روحیه استکباری غرب است

بویرخبر، ستارهدایت خواه در جمع بسیجیان حوزه مقاومت امام مهدی (عج) شهرستان بویراحمد در مورد آثار مخرب و خانمان سوزماهواره درزمان کنونی اظهارداشت و گفت: ماهواره بلایی خانمان سوز بوده که در جنگ نرم دشمن بر علیه کشورهای مسلمان به کار گرفته شده است.

وی از آثار مخرب این سلاح مخفی دشمن و تجاوز به حریم شخصی خانواده ها اشاره داشت و افزود: وجود ماهواره در بستر خانواده ها باعث پایین آمدن بلوغ جنسی در جامعه شده است.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: وجود ماهواره باعث شده است که بلوغ جنسی از بیست و سه سال به یازده سال کاهش یابد که این موضوع یک زنگ خطربرای جامعه اسلامی است.

شبکه های ماهواره ای بنیاد خانوادگی را نشانه گرفته اند

هدایت خواه ماهواره را یک پدیده نوظهور برای از بین بردن بنیان اخلاقی جامعه دانست وخاطرنشان ساخت: وجود ماهواره در جامعه باعث از بین رفتن بنیان اخلاقی جوامع اسلامی در زمان کنونی شده است.

 

گفت و گوی خواندنی با سیدقدرت/رمزگشائی از تاریخ

IMG_9556

کبنانیوز:سیدقدرت؛ به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در شیراز یا گچساران را ندارم. اگر در استان کهگیلویه و بویراحمد قطعا اگر بر این عزم که الان دارم بمانم تا هر زمان که زنده باشم هیچ وقت کاندیدا نمی شوم. دلیل احترام به اقوام شیرازی این است که زمان زیادی است آنها را ندیده ام. من به این فامیل و به همه مردم این استان و باشت و گچساران علاقه مندم. فامیل و دوست و رفیق هایم در این خاک هستند و خودم را متعلق به این آب و خاک می دانم.

 

سردار الوندنسب فرمانده تیپ 48سپاه فتح استان:

اسرائیل روز به روز در بین ملت های مختلف جهان منفورتر می شود

alvand اسرائیل روز به روز در بین ملت های مختلف جهان منفورتر می شود

سایت استان: سردار الوند نسب فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان در گفتگو با سایت استان گفت: جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیسم در غزه ودیگر مناطق فلسطین طی چند روز اخیر انجام دادباعث شد تا در اکثر کشورهای جهان بر علیه این رژیم غاصب راهپیمایی واین جنایت ها رامحکوم کنند اما دوستانشان در آمریکا این حملات به زنان ،کودکان وغیر نظامیان را دفاع اسرائیل از خود خواندند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان افزود: جوانان متعهد فلسطین در پاسخ به این حنایتها با پرتاب موشک های به نقاط مختلف رژیم صهیونیسم وعبور از گنبد آهنینی که مقامات اسرائیل اعلام می کردند اگر پرنده ای از آسمان ما بگذرد قادر به شکارش هستیم رعب و وحشتی در درون این اشغالگران انداخته که تعدادی از ساکنان شهرهای مختلف آنها در حال تخلیه وعزیمت به دیگر کشورها شدند وما هم بر اساس آیات وروایات که فرموده اند حق بر ظلم پیروز است انشاء الله منتظر پیروزی ملت مظلوم فلسطین هستیم.

 

در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد

برکناری مدیر روابط عمومی یک اداره به دلیل دعوت گزینشی خبرنگاران

صبح زاگرس:  به نقل از منابع آگاه، حکم مدیریت روابط عمومی یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دعوت گزینشی اصحاب رسانه در نشست خبری از سوی رییس این اداره لغو شد.

ماجرا از این قرار است که چندی پیش رییس یکی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای بیان عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود و همچنین پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه استان نشست خبری را ترتیب داده که مدیر روابط عمومی این اداره به صورت گزینشی از تعدادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این جلسه دعوت کرد.

دشمن با برنامه‌های ماهواره‌ای فتنه 88 را هدایت می‌کرد

خبرگزاری فارس: دشمن با برنامه‌های ماهواره‌ای فتنه 88 را هدایت می‌کرد

خبرگزاری فارس:فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مخرب‌ترین سلاح علیه خانواده‌ها ماهواره است، گفت: دشمنان به وسیله همین ماهواره، فتنه 88 را در کشور اسلامی ما هدایت می‌کرد.

سردار یونس امیری عصر امروز در مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه و چهارمین نشست ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سپاه برای مقابله با برنامه‌های مخرب ماهواره اکنون طرح دجال‌واره را در دستور کار قرار داده است و هدف از این طرح روشنگری، آگاه‌سازی و بصیرت‌بخشی به مردم است.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری ماهواره را گنداب فساد نام نهادند که تیرهای زهرآگین آن مردم جهان را هدف قرار داده است، باید با آن مقابله کرد.

سردار امیری به معضلاتی که ماهواره در جوامع امروزی ایجاد کرده است، اشاره و عنوان کرد: در خود آمریکا بالاترین آمار طلاق به واسطه همین برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای بوده است.
 

تولد نوزاد یاسوجی در آسانسور!

ایلنا:سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تولد یک نوزاد در آسانسور با کمک تکنسین‌های فوریت‌های اورژانس خبر داد.

جلال پوران فرد به ایلنا در یاسوج  گفت: شب گذشته طی تماسی با مرکز پیام ۱۱۵ یاسوج، در منطقه مادوان بالا، یک مادر ۳۰ ساله برای وضع حمل پس از اقدامات اولیه درمانی و مراقبتی، در کمترین زمان ممکن به بیمارستان امام سجاد(ع) انتقال یافت.

وی عنوان کرد: در زمان رسیدن تکنسین‌های فوریت‌های اورژانس به همراه این مادر باردار به بیمارستان و انتقال آن از طریق آسانسور به واحد زایمان، زمان وضع حمل این نوزاد فرا رسید و به کمک تکنسین فوریت‌های اورژانس این نوزاد پسر را در آسانسور به دنیا آوردند.

 

 
 
 
مهر:اگر چه شهر یاسوج را به دلیل طبیعت بکر و وجود جنگلهای انبوه و چشمه ها و آبشارهایش به عنوان "پایتخت طبیعت ایران" می شناسند اما این شهر ناشناخته های دیگری نیز دارد که هر از گاهی سراز خاک بیرون می آورند و حتی ساکنین این شهر را به تعجب وا می دارند.

روز گذشته یکی از ساکنین روستای "مهریان" در سه کیلومتری شهر یاسوج در حین حفر چاه فاضلاب در محوطه خانه اش در عمق سه متری به یک مجرای زیرزمینی برخورد می کند.

با اطلاع این فرد، کارشناسان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به محل اعزام شده و اقدام به تجسس اولیه در این تونل می کنند.

بازدید از تونل توسط کارشناسان تاریخ باستان

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: امروز یک تیم متشکل از باستان شناسان استان به محل رفتند و از این تونل بازدید کردند.

محمود باقری افزود: در ابتدای این تونل سه اتاقک وجود دارد که به وسیله یک راهروی مرکزی در ارتباط هستند.

وی بیان کرد: از یکی از این اتاقک ها تونلی به سمت دامنه کوه و یک تونل دیگر نیز به سمت دیگری می رود.

 

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

داعش، حرکتی کورکورانه را در اسلام هراسی آغاز کرده است

حجت السلام سید شرف الدین ملک حسینی

خبرگزاری تسنیم ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جشن میلاد امام حسن مجتبی در حسینه امام علی (ع) یاسوج، اظهار کرد: حفظ دین برخی مواقع با سکوت و در برخی مواقع با قیام امکان پذیر است که سکوت امام حسن نیز سبب حفظ دین شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شمشیر بی بصیرت نشان نفاق است، عنوان کرد: امامان ما یک خط و یک امتداد هستند.

ملک حسینی با بیان اینکه شمشیر گروه داعش بر دوش بصیرت نیست و نابینا شمشیر می زنند، ابراز کرد: گروه داعش اهل صبرند و در بدترین شرایط می جنگند و وقتی به یک بانک در موسل می رسند دلارهای امریکایی را بر می دارند و می گویند یک بانک را فتح کردیم.

وی عنوان کرد: بصیرت مقدم بر صبر است و باید بصیرت باشد تا در دوران قیام صبر مفهوم پیدا کند و در روز قیام فریادها برخاسته از بصیرت است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: حرکت گروه داعش یک حرکت کور اسلام هراسی است که سبب شده با اسلحه صهیونیست ها مسلمانان را بکشند.

ملک حسینی تصریح کرد: اسلام با شمشیر در قلب ها جا نگرفت و شیعه بر دوش شمشیر امیرالمومنین (ع) و امام حسین(ع) حرکت نکرد هرچند شمشیر علی دشمن را از پای در می آورد.

 

برگزاری مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: برگزاری مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد

فارس:با حضور خبرنگاران و فرماندهان ارشد سپاه فتح مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و چهارمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 عصر امروز با حضور خبرنگاران و فرماندهان ارشد سپاه فتح مجمع عمومی سالیانه بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و چهارمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی استان برگزار شد.

در این مجمع مدیران مسئول روزنامه‌ها، نشریات و مدیرمسئول خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی