نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1393 - 20:40
این روز های مسوولان دولتی استان کهیگیلویه وبویراحمد با اظهار نظر های متفاوت وتغییر نام یک شبه ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به دنبال حاشیه سازی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این روز ها با نزدیک شدن دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه های عظیمی در سطح کشور هستیم.

 

پروژه هایی که  افتتاح هر کدام از آنها گوشه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم ایران اسلامی  نشان می دهد.

 

استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه سراسر کشور پروژه هایی را برای افتتاح در دهه فجرامسال در حوزه های مختلف دارد.

 

یکی از این پروژه ها که مدتی است در مرکزاستان افتتاح آن سر صداهای زیادی بلند کرده است افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج است.

 

گفتنی است پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج که از پروژه های مهر ماندگار دولت نهم است و این پروژه با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی به دولت جدید جهت افتتاح تحویل داده شد هنوز بعد از دو سال از عمر دولت تدبیر و امید بر روی زمان افتتاح این پروژه ملی بحث است.

 

این در حالی است که پژمان نیک اقبالی، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس در مورد افتتاح پروژه های دهه فجر امسال گفت: ورزشگاه 15هزار نفری شهید فتاحی یاسوج به دلیل برخی نواقصات دهه فجر امسال افتتاح نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه هنوز به طور کامل به پایان نرسیده است، ابراز کرد: ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج در حال حاضر تکمیل نیست و نمی توان آن را برای دهه فجر امسال آماده بهره برداری دانست.

 

http://sobhezagros.ir/sites/default/files/fullimages/1393/11/07/2310.jpg

 

لازم به ذکر است حسین کاظمی معاون فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز پیش از این از افتتاح نشدن این پروژه در دهه فجر امسال خبر داده بود.

 

حسین کاظمی با تأکید بر اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به دلیل نواقص زیادی که دارد در ۱۰ بهمن ماه سال جاری افتتاح نمی‌شود، خاطر نشان کرد:این پروژه در جلسه شورای فنی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

این در حالی است که " جهانبخش ایزدپور " عصر روز دوشنبه 7 بهمن در گفت و گو اختصاصی با عصردنا گفت: نام رسمی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به نام " آزادی " نام گرفته است.

 
 
وی زمان افتتاح رسمی ورزشگاه " آزادی " یاسوج را سیزدهم بهمن ماه 93 ساعت 13 با حضور "  گودرزی " وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید عنوان کرد.
 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه 93 با حضور "  گودرزی " وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم ، "  خادمی " استاندار ، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان استانی و شهرستانی ، ورزشکاران و ورزش دوستان ، ورزشگاه آزادی یاسوج به بهره برداری می رسد.

 

گفتنی است علاوه بر اظهارات مختلف مسوولین استان کهگیلویه وبویراحمد در مورد زمان افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج امروز شاهد صحبت جنجال افرین دیگری از طرف مدیرکل غیربومی ورزش و جوانان استان در مورد تغییر نام ورزشگاهی  هستیم که بیش از چندین سال از نامگذاری آن می گذرد.

 

این در حالی است نامگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی یاسوج  دو سال پیش با حضورمسئولین ارشد استان در تاریخ 9 اسفند 91 درنشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضوراستاندار این استان، امام جمعه یاسوج و تنی چند از مسئولان ارشد فرهنگی این استان در دفتر حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه مرکز استان ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به ورزشگاه 15 هزار نفری  شهید «علی فتاحیان» نامگذاری شد.

 

حال باید دید که دولت تدبیر وامید که بعد از دو سال به دنبال افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری شهید فتاحی با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی در دولت قبل بوده در دهه فجر امسال اقدام به افتتاح این پروژه می نماید یا نه؟

 

 مسوولان ارشد استان کهگیلویه وبویراحمد باید پاسخ گوی خانواده شهدا باشند و بگویند چه دلیلی وجود داشت که ورزشگاهی که دو سال پیش در شورای فرهنگ عمومی استان با حضور مسئولان ارشد استان به نام شهید فوتبالیست استان نامگذاری شد یک شبه توسط مدیر غبربومی ورزش و جوانان استان تغییر نام داده شود؟

 

گفتنی است شهید علی فتاحی از فوتبالیست های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بود که به تیم ملی هم دعوت شده بود.

 

وصیت نامه شهید علی فتاحی

 

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و درود فراوان بر رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني اين ابر مرد آزاده تاريخ و بنيانگذار جمهوري اسلامي اسطوره مقاومت و صبر و با درود فراوان و بيكران بر شهيدان راه افق پرطليعه حق و آزادي كه از مال و منال دنيا گذشته و بهترين سرمايه خود يعني جان را در راه خداي تبارك وتعالي داده و درخت اسلام را با خون خويش آبياري نموده و مردم جهان را آگاه مينمايد.

 

« خدايا به جبهه نميروم تا بگويند قهرمانست»

بلكه به خاطر رضاي تو و اعتلاي اسلام به جبهه مي روم و اگر در اين راه مقدس شهيد گردم دوست دارم در تشييع جنازه ام بگويند.« شهيدان زنده اند الله اكبر » امروز نه روز مقام طلبي است نه روز رياست جويي و نه روز سرمايه گذاري بلكه روز ياري كردن اسلام و قرآن است آري امروز كه ابر قدرتهاي جنايتكار در خارج و منافقين در داخل ميخواهند اسلام را نابود كنند و انقلاب را از بين ببرند نبايد از جنگ غافل باشيم و به بهانه هاي گوناگون و پوچ به جبهه نرويم و بگويند پدر و مادر زن و بچه هايمان ناراضي هستند پس چه كسي بايد به جبهه برود و از اين اسلام وقرآن و انقلاب دفاع كند آيا در روزقيامت در پيشگاه خداوند چه جوابي خواهيم داد.

 

خدايا ميداني شهدا و رزمندگان چه حق بزرگي بر گردن ما دارند و اگر فداكاري آنان نبود صدام براي ما هيچ چيز حتي ناموس نمي گذاشت ما شرف و عزت و زندگيمان را مرهون خون شهدا و فداكاري رزمندگان ميدانيم باري بايد خون داد تا اسلام زنده بماند .

 

من از همه افراد خانواده ام مادر،پدر،خواهران و برادران من و همه خويشان و آشنايان مي خواهم بعد از شهادتم ناراحت نباشند و خداي نخواسته پشت سرم از انقلاب و سران جمهوري اسلامي حرف ناراحت كننده اي نزنند بلكه با ايماني محكمتر و قلبي پر محبت تر جبهه ها را گرم كنند و بدانند آنكه در پشت جبهه ها كار ميكند و آنكه در جبهه ها ميروند همه جهاد در راه خداست.

 

برادران عزيز از شما مي خواهم تا جان در بدن داريد براي مظلومين جهان و ايران چه از راه معنوي و يا مادي تلاش كنيد و اما چند سفارش به دوستان وهمكلاسان مهربان حزب الله انشاءالله كه تا آخرين قطره خون خويش ادامه دهنده خون در راه شهدا بوده و امام عزيز را ياري كرده و نگذاريد منافقين بين شما رخنه پيدا كرده و بين شما فتنه بيندازند هر كردار و عملي كه انجام دهيد براي خدا باشد از شما دوستان و آشنايان ميخواهم اگر از من بي ادبي  و بدي ديده ايد مرا ببخشيد .

 

از برادر بزرگوارم مي خواهم خوب مراقب برادران و خواهرانم باشد آنها را طوري تربيت كند كه در آينده براي اسلام مفيد و الگو باشند و از برادر بزرگترم مي خواهم فريب دنيا را نخورده و هميشه در فكر خدا باشد.

 

برادرم مي دانم در خدمت اسلام و مردم هستيد اما باز هم بيشتر خدمت كنيداز نظر اخلاقي براي ديگران الگو باش ،برادرم اگر من نتوانستم به پدر و مادر و خواهران و برادران خدمت كنم تمنا دارم آنان را تا آخر عمر ياري كن و با آنان مهربان باش نكند پدر و مادر عزيزم ناراحت شوند از خواهرانم ميخواهم همچون زينب الگو باشند.

 

حجابتان را حفظ كنيد كه حفظ حجاب كوبنده تر از خون شهيدان است از قوم و خويشان ميخواهم اگر از من ناراحتي ديده ايد و يا نافرماني كرده ام ببخشيد از شما ميخواهم سخنان امام عزيز را سر لوحه زندگي خود قرار دهيد هميشه پشتيبان ولايت فقيه بوده و دوستدار كساني باشيد كه كوچكترين كاري براي پيشبرد اين انقلاب و دين عزيز اسلام انجام مي دهند پدران و مادران شهيد داده به خون خفته مقدس شهيدانتان قسم ياد ميكنم.

 

كه تا آخرين قطره خون خويش جان ناچيز خود را براي حفظ خون شهدا و براي دين اسلام فدا مي كنم مطمئن باشيد جوانان اين مملكت نمي گذارند كوچكترين لطمه اي به خون اين اولياءالله بخورد.و اما چند سخن با پدر و مادر و برادران و خواهران عزيز بهتر از جانم :مادر واي پدر رنج ديده و اي زحمت كشيده ها و اي ظلم و ستم ديده ها از شما ميخواهم براي اين فرزند حقير خود ناراحت نشويد و نكند دلسرد شده و يا دست از كار بكشيد كه منافقين شاد گردند مثل شير بغريد فرياد بزنيد،مرگ بر آمريكاي جهان خوار مرگ بر شوروي جنايتكار بر منافقين صدام
خدايا تو را به جان مهدي فرج آقا امام زمان را نزديك بگردان در ضمن قبرم را در گلستان شهدا در كنار شهيدان عزيز و مهربان اين اسطوره هاي صبر و اخلاق از جمله  «عين الله دهراب پور» و شهيد «محمد رضا رستگار » بگذاريد و قبرم را بدور از زينت هاي دنيوي كه رضاي خدا در آن باشد درست نمائيد.

 

التما س دعا     

              علي فتاحي

 

تصاویر برخی از رسانه هایی که از نامگذاری این ورزشگاه اطلاع داشتند در زیر آورده شده است

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا