نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. تير 1394 - 14:48
گفت و گوی مردمی درباره حضور داشتن در راهپيمايي روز قدس در آستانه روز قدس، مردم همیشه در صحنه كهگيلويه ويراحمد آمادگي خود را برای حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن روز قدس اعلام كردند می کنند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،  اسماعيل والي يكي از جوانان شهر ياسوج در گفت و گو با خبرنگار اين پايگاه خبر ياظهار داشت: طبق روايات وظيفه هر مسلماني است وقتي مسلمان ديگري احتياج به كمك دارد، به كمك آن بشتابد

روز قدس

وي افزود: در حال حاضر حضور داشتن در راهپيمايي روز قدس  تنها كار براي كمك به مردم مظلوم فلسطين است.

 

 اين جوان كهگيلويه دوبويراحمدي گفت: حضور ما در چنين مياديني براي مبارزه با مسكتبرين و اعلام انزجار خودمان از آنان، به معناي داشتن آمادگي براي روزي است كه با ظهور حضرت حجت انشاءالله به همراه آن آماده مبارزه با مستكبرين باشيم.

 

 

يكي ديگر از جوانان شهر ياسوج در گفت وگو با اين پايگاه خبري گفت: پايداري و مقاومت تا زمان بزرگ ترين وظيفه اي است كه ما مسلمانان بايد انجام دهيم.

 

وي افزود: حضور ملت ايران در اين راهپيمايي نشان از مقابله با استكباز و زور گويي و نشان دادن حق گويي و حق پذيري شيعيان ايران  در دفاع از مردم مظلوم فلسطين است.

وي افزود: مردم مسلمانان و روزه‌دار اين استان خود را آماده مي‌كنند تا در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان در دفاع از آرمان فلسطين، راهپيمايي برگزار كنند.و مثل هميشه انسجام و حدت خود را به همگاننشان دهند.

 

 

فرشاد اندايشگر از جوانان آماده حضور در راهپيمايي روز قدس گفت:  ما عاشق و آماده مبارزه با صيونيست ها هستيم و  رژیم غاصب اسرائیل بداند مردم ایران اسلامی همواره حامی ملت بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم فلسطین بوده و خواهند بود و این مهم با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به قدرت ها و رژیم های جعلی نشان داده مي شود و از همين جا از همه مردم سرزمينم و همه جوانان و نوجوانان اين استان خواستارم كه در اين راهپيمايي حضور داشته باشند.

روز قدس

 

وي اظهار داشت:هراس رژیم صهیونیستی و دشمنان دین روز به روز از اجتماعات هماهنگ مسلمانان بیشتر و بیشتر می شود و تداوم این اجتماعات می تواند نقطه عطفی در سرنوشت مسلمانان و دنیای اسلام باشد.

 

ابراهيم خلفي از فعالان مذهبي و فرهنگي شهر ياسوج در رابطه با موضوع حضور غير شرعي و غيرقانوني و غصب گونه اسراييل در مناطق اشغالي گفت:  در شرایط حساس کنونی که حرص دشمنان دین به فتنه انگیزی و آشوب در کشورهای اسلامی بیشتر شده است، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس موجب نا امیدی دشمنان اسلام می شود و وظيفه ماست كه  غصب سرزمين فلسطين توسط اسراييل و صهيئونسيم جهاني را به همه دنيا اعلام كنيم.

 

 

اين فعال فرهنگي افزود: موضوع غصب سرزمين فلسطين  مربوط به چندين دهه است وهر روز به بهانه هاي مختلفي نوجوانان جوانان ، كودكان و زنان فلسطيني را به شهادت مي رسانند.

روز قدس

 

اين جوان كهگيلويه وبويراحمدي ابراز كرد: ما مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا را كنار نمي گذاريم و اگر كسي فكر مي كند ما اين شعار ها را كنار مي گذاريم اشتباه محض به سر مي برد.

 

وي گفت: رهبري هم تاكيد زياد بر بصيرت داشت دارند زيرا راه ما راه درستي است و دست از اين استكبار ستيزي بر نمي داريم زيرا مرگ بر آمريكايي و مرگ بر اسراييل در وجود هر ايراني هست و تكليف ما هم مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان عالم است.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی