نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. شهريور 1394 - 22:41
ورزشکاران نوجوان و جوان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی ورزشی بسیج برادران کشور دو مدال طلا و یک برنز کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ،مدیر استعدادیابی ورزشی بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور 31 تیم ورزشی سپاه و بسیج استان های سراسر کشور در هشت رشته ورزشی شامل تکواندو، کاراته، جودو، ووشو، دوومیدانی، کشتی ، تیراندازی و تیرو کمان به مدت سه روز (هشتم تا 10 شهریور امسال) به میزبانی سپاه انصارالمهدی زنجان برگزار شد.

 

عابد حائری با بیان اینکه کاروان ورزشی این استان با 36 ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرد، عنوان کرد: در این رقابت ها تیم سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج رشته ورزشی شامل تکواندو، کاراته، ووشو،جودو و دوومیدانی شرکت کرد که در رشته ووشو وزن منفی 37 کیلوگرم محمد امین معین فر مدال طلا، دررشته کاراته وزن منفی 57 کیلوگرم فرزاد اصیل زاده مدال طلا و فردین شجاعی زاده در کاراته (سبک کاتا) مدال برنز کسب کردند.

 

وی اظهارکرد: ورزشکاران مدال آور و منتخب استان مجوز حضور در لیگ برترین های بسیج کشور را بدست آوردند.

 

مدیر استعدادیابی ورزشی بسیج کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی را که همه ساله در یک استان کشور برگزار می شود را توجه به مسائل فرهنگی و ترویج روحیه بسیجی در ورزشکاران، تقویت اخلاق ورزشی و ایجاد روحیه شور و نشاط و بعد قهرمانی عنوان کرد.

 

این المپیاد فرهنگی ورزشی با حضوریک هزار و 987 ورزشکار پسر در هشت رشته ورزشی برگزار شد که تیم زنجان قهرمان و تیم های تهران بزرگ، خوزستان، مازندران و قزوین نیز به ترتیب عناوین دوم تا پنجم را کسب کردند.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی