نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. مهر 1394 - 17:04
کسانی هستند که مدام در تلاشند تابوی مذاکره با آمریکا را بشکنند و آمال و آرزوهاشون مذاکره و دوستی با شیطان بزرگ است و سوال اینجاست که مخاطب صحبت های روز گذشته رهبری چه کسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مقام معظم رهبری در 12 اردیبهشت 62 در جمع معلمان و کارگران در بیاناتی گفتند " من معتقدم، آن کسانی که فکر میکنند ما باید با راس استکبار یعنی آمریکا مذکره کنیم، یا دچار ساده لوحی هستند، یا مرعوبند. من بارها این نکته را عرض کرده ام که استکبار، بیش از اینکه نان قدرت و توانایی خودش رابخورد، نان هیبت خودش را میخورد. اصلا استکبار، با تشر و ابهت و شکلک درآوردن و ترساندن این و آن، زنده است.

 
 

حضرت آقا روز گذشته نیز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از خانواده های آنان فرمودند که "برخی افراد سهل اندیش و سهل انگار می گویند چگونه است که حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می شود؟ چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده اندیشی است زیرا حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.

 

 

مقام معظم رهبری در بخشی از بیاناتشان گفتند که ایران هیچ مخالفتی با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپایی و غیراروپایی ندارد، اما در مورد آمریکا موضوع متفاوت است چون آنها تعریفی که از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده اند، به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است.

 

 

 

سوال من اینکه صحبت های رهبری خطاب به چه کسانی است؟ مردم که همیشه تا پای جان پای حرف های رهبری ایستادند پس چه کسانی هستند که مدام در تلاشند تابوی مذاکره با آمریکا را بشکنند و آمال و آرزوهاشون مذاکره و دوستی با شیطان بزرگ است.

 

نگاهی به صحبت های افراد شاخص و دو عکس نوشته زیر خیلی چیزها را روشن میکنه......

 

 
منبع: وبلاگ" عماریون چرام "
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی