نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1394 - 22:14
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با کامیون‌، ۵ نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند ‌که حال دو نفر وخیم و احتمال فوت آن‌ها نیز بسیار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با کامیون‌، ۵ نفر کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند ‌که حال دو نفر وخیم و احتمال فوت آن‌ها نیز بسیار است.

 1

جلال پوران‌فر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر ‌حادثه تصادف خونین در محور یاسوج به اصفهان، اورژانس ۱۱۵ نیز با ‌‌هفت دستگاه آمبولانس ‌و نیروهای امدادی خود را به محل سانحه رساند.

 

 

2

 

‌رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ این اتوبوس که ۱۵ ‌مسافر داشت، ۵ نفر از ‌آنها در دم جان باختند ‌‌و ۱۰ نفر دیگر به شدت مصدوم شده که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است و به احتمال بسیار زیادی فوت خواهند کرد اما همه تلاش‌ها برای کمک به آن‌ها در مراکز درمانی یاسوج ادامه داد.

4

‌در برخورد کامیون ایویکو با اتوبوس اسکانیا در محور یاسوج به اصفهان و در کیلومتر دوم کمبربندی یاسوج ‌تعداد زیادی از هموطنان کشته و مجروح شدند.

 

علت این حادثه انحراف به چپ کامیون ایویکو بود که ‌در آن تعداد ۵ نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و ۱۰ نفر دیگر هم مجروح شدند که این حادثه در ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد رخ داد.

بویرنیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی