نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1394 - 0:32
کارگرانی که 10 ماه حقوق نگرفته‌اند و بی‌توجهی مسئولان
تجمع دوباره کارگران سدتنگ سرخ یاسوج در جلوی استانداری
حدود ۸۰ نفر از کارگران سد تنگ سرخ یاسوج امروز برای دیروز هفته متوالی با تجمع در برابر استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حدود ۸۰ نفر از کارگران سد تنگ سرخ یاسوج امروز برای دیروز هفته متوالی با تجمع در برابر استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

 

در این تجمع کارگران سد تنگ سرخ خواستار پرداخت معوقات خود از بهمن ماه سال گذشته تاکنون شدند و اینکه از سال گذشته تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکردند و با مشکلات فراوانی مواجه هستند

.kargaran (11)

فتاح محمدی در همین خصوص، گفت: پیگیری علت تأخیر در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان از وظایف ما است اما اینکه هر فردی که مطالبات عقب مانده‌ای داشته باشد بخواهد در جلوی استانداری تجمع کند زیبنده استان نیست.

 

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عقب افتادن مطالبات برخی از شرکت‌ها باعث تجمع و اعتراض افراد می‌شود که توصیه می‌کنیم افراد آستانه تحمل خود را افزایش دهند و از راه قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط موجود در کشور و استان پرداخت مطالبات افراد به تأخیر افتاده است، گفت: کارگران سد تنگ سرخ مطالبات خود را از دستگاه مربوطه پیگیری کنند و اگر به نتیجه‌ای نرسیدند به استانداری استان مراجعه و خواستار حل مشکل خود شوند.

این مسئول با بیان اینکه افراد نماینده‌ای را مشخص کنند و از طریق نماینده پیگیر مطالبات خود باشند، خاطرنشان کرد: تجمع افراد در برابر استانداری استان باعث ایجاد تبعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی و ایجاد حساسیت‌های در بین مردم می‌شود.

kargaran (7)

ابوالقاسم محمدزاده معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای و نماینده مجری طرح سد تنگ سرخ با حضور در جمع کارگران سد تنگ سرخ بیان کرد: مطالبات کارگران سد تنگ سرخ از کارفرما(شرکت آب منطقه‌ای) ۱۴۰ میلیون تومان است که ۶۰ میلیون تومان آن به پیمانکار طرح پرداخت و ۸۰ میلیون تومان دیگر تا پایان امروز پرداخت می‌شود.

وی تبیین کرد: مطالبات کارگران سد تنگ سرخ تا پایان هفته جاری پرداخت و این افراد به کار خود مشغول خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای و نماینده مجری طرح سد تنگ سرخ توضیح داد: پیمانکار سد تنگ سرخ موظف به پرداخت سایر مطالبات کارگران این سد است.

kargaran (5)

kargaran (6)

kargaran (1)

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی