نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1394 - 11:27
بانوی موفق یاسوجی یکی از راه های مهم ایجاد اشتغال را توجه به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و خودش نیز با راه اندازی یک کارگاه این عقیده را به مرحله عمل رساند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، فرزانه آقایی دیگر یک بانوی خانه دار نیست بلکه با دریافت تسهیلات 600 میلیون ریالی که از سوی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دریافت  و کارگاه ریسندگی و بافندگی راه اندازی کرده که 12 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول به فعالیت هستند و 10 نفر نیز به طور غیر مستقیم از وجود این کارگاه با برکت امرار معاش می کنند.

 

آقایی که از راه اندازی کارگاه ریسندگی و بافندگی و ایجاد اشتغال برای چند نفر احساس رضایت می کند افزود: یکی از اهداف مهم این کارگاه ریسندگی قیمت مناسب و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه صنعت نساجی استان است.

 

بانوی یاسوجی با تسهیلات اقتصاد مقاومتی چه کرد + تصاویر

 

وی اظهار کرد: محصولات این کارگاه با قیمت مناسب و کیفیت برتر در استان های همجوار توزیع شده و حتی دارای مرغوبیت بهتری نسبت به دیگر برندهاست.

 

 کارآفرین بسیجی این کارگاه تولیدی به اجرای این پروژه اقتصادی اشاره کرد و گفت: توجه نکردن به صنایع داخلی یکی از مشکلاتی بوده که در بخش تولید پوشاک امروز گریبانگیر استان شده است .

 

 

وی با بیان اینکه این کارگاه می تواند نیازمند همه داستگاه های دولتی و حتی آموزشی را در تولید پوشاک دانش آموزان تأمین کند، بیان کرد: قیمت و دوخت مناسب محصولات تولیدی این کارگاه پوشاکی باعث شده است تا از استان های همجوار نیز سفارش تولید دریافت کنیم.

 

آقایی از تلاش ها و حمایت های بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که با اعطای تسهیلات فرصت ایجاد اشتغال برای خود و همشهریانش را فراهم کرده است تشکر کرد.

صبح زاگرس

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی