نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1394 - 11:24
دکتر جمالزاده با اشاره به تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر گفت: ثبت نام نوبت شانزدهم آزمون کارشناسی ارشد فراگیر از روز دوشنبه ۹ آذرماه آغاز می شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، مزیت های تحصیل بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت یادگیری علم رابطه مستقیمی با کیفیت زندگی انسان دارد.

 

اما نکته مهم این است که کدام سیستم آموزشی می تواند با بهترین شرایط زمینه ادامه تحصیل را فراهم بیاورد.

تحصیل با هزینه نازل و بدون صرف وقت زیاد برای شرکت در کلاس ها و از همه مهم تر داشتن خروجی مطمئن از نظر داشته های علمی دغدغه هر فرد برای انتخاب یک سیستم آموزشی مناسب است.

 

بهترین پیشنهاد برای کسانی که هم وقت و هم کیفیت و هم هزینه برایشان اهمیت دارد، سیستم فراگیر است.

فراگیر

اما خصوصیات سیستم فراگیر پیام نور چیست؟

۱ – آزمون :  قبولی در این سیستم کار دشواری نیست و متناسب با رشته ای که انتخاب می کنید، دروس خاصی را باید مطالعه کرد و آزمون هم نمره منفی ندارد و به جرات می توان گفت با یک برنامه درست و در مدت زمان کم می توان به قبولی در این آزمون امیدوار بود.

۲ – هزینه تحصیل: تحصیل در سیستم فراگیر پیام نور از تمام دانشگاهها پولی کشور ارزان تر است و از این حیث یک برتری خاصی نسبت به تمام دانشگاههای کشور دارد.

 

۳ – عدم الزام به حضور در کلاس: خوبی این روش این است که برای ادامه تحصیل نیازی به نگرانی برای از دست دادن شغل خود نمی باشید و بدون آن که نگران مشغله های دیگر خود باشید قادر به تصیل در این سیستم هستید.

 

برای سیستم فراگیر کلاس هایی به شکل رفع اشکال پیش بینی شده، اما چنانچه شخصی امکان حضور در کلاس را نداشته باشد، می تواند بصورت خودخوان کتاب ها را مطالعه نماید.

 

۴ – یک نکته مهم: نکته جالب و قابل توجه این که طبق آمار رسمی سازمان سنجش، دانشجویان پیام نور رتبه اول در قبولی موسسات و دانشکاههای دولتی در مقاطع بالاتر را کسب کرده اند.

 

۵ – دانشگاه پیام نور توانسته در آخرین رتبه بندی دانشگاههای کشور، رتبه اول کیفیت آموزشی را نصیب خود کند و این موضوع برای کسانی که به دنبال دانشگاهی مطمئن برای تحصیل هستند قطعا مهم خواهد بود.

 

۶ – اعتبار:  نکته بعد اعتبار مدرک این سیستم است، باید گفت این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم است و مدرک آن کاملا مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و وفناوری است.

۷ – شهریه اقساط از ترم اول از دیگر مزایای این دوره نیز خواهد بود.

75947

این مهم نشان دهنده کیفیت بالای تحصیل است چرا که در این سیستم وقتی کتابی منبع درسی قرار می گیرد، لازم است تا همه کتاب بصورت سراسری در کل کشور مطالعه و تدریس شود و از همه کتاب هم آزمون گرفته می شود.

 

با توجه به شیوه خاص برگزاری آزمون در دانشگاه پیام نور، قطعا فرد نمره خود را با مطالعه و تلاش و نه چیز دیگری دریافت می کند.

بنابراین پیشنهاد ما برای کسانی که می خواهند در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل ادامه دهند سیستم فراگیر پیام نور است.

 

در زیر شیوه و دستورالعمل ثبت نام آمده است:

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر(نوبت شانزدهم) از ۹ آذرماه

دکتر جمالزاده با اشاره به تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر گفت: ثبت نام نوبت شانزدهم آزمون کارشناسی ارشد فراگیر از روز دوشنبه ۹ آذرماه آغاز می شود.

وی افزود: کلیه متقاضیان تا روز یکشنبه ۱۵ آذرماه فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

عصرامید

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا