نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1394 - 14:55
امام جمعه یاسوج با اشاره به برنامه‌های روز دانشجو در مراکز دانشگاهی اظهار کرد: هدف اصلی و شأن نزول روز 16 آذر به خاطر استکبار ستیزی و شهادت سه دانشجو بوده است اما امسال در برخی از دانشگاه‌های کشور بعضی از سخنرانان مطالبی ایراد کردند که با استکبارستیزی در تضاد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت هفته وقف اظهارکرد: سه عمل وجود دارد که انسان اگر انجام دهد وارد بهشت  می شود و یک عمل نیز اگر انجام شود آدمی را جهنمی می کند.

 

وی افزود: نماز گزاردن، پرداخت زکات، اعتقاد و باور به معاد  و روز قیامت آدمی را وارد بهشت می کند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به تغییر سبک زندگی در استان و برپاکردن  مراسمات شادی با  اعمالی غیر شرعی گفت:  حضور داشتن و نشستن در مجالس گناه هم درزمره انجام دادن گناه است و مسئولان ما باید از برگزاری مراسمات گناه آلود و عروسی هایی با اختلاط ، رقص و ساز و آوازهای غیر شرعی جلوگیری کنند.

 

حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع)وامام رضا(ع)  ابراز کرد: عشق به ائمه اطهار در ذات و نهاد همه اهل تشیع بویژه ایرانیان است و امسال بیش از دو میلیون نفر در ایام شهادت امام رضا (ع) وارد مشهد شده اند.

 

وی به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بیش از 26 میلیون نفر وارد کربلا شدند و مسئولان عراقی از اداره و خدمات رسانی به این همه زائر نیز روی سفید شدند.

 

وی با بی لیاقت خواندن مسئولان عربستان برای اداره حرمین شریفین تصریح کرد: عدم توانایی آل سعود در اداره جمعیتی به اندازه یک سیزدهم پیاده روی اربعین حسینی در مراسم حج، بی لیاقتی و بی کفایتی خود را نشان دادند و برای همیشه روسیاه ماندند.

 

وی به ریشه قومی و دینی آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود در اصل یهودی زاده اند ونژاد اصلی آنان یهود است که نزدیکی دینی زیادی به اسرائیل دارند و در منطقه فرامین آمریکا را انجام می دهند.

 

وی افزود: اینان با با قتل عامی که انجام دادند در واقع خائنان حرمین شریفین هستند و همرا ترکیه دست در دست داعش به انجام اقدامات تروریستی در کشورهاس اسلامی می پردازند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به برنامه‌های روز دانشجو در مراکز دانشگاهی اظهار کرد: هدف اصلی و شأن نزول روز  16 آذر به خاطر استکبار ستیزی و شهادت سه دانشجو بوده است اما امسال در برخی از دانشگاه‌های کشور بعضی از سخنرانان مطالبی ایراد کردند که با استکبارستیزی در تضاد بود.

 

وی تصریح کرد: اینکه برخی سخنرانان در سخنرانی روز دانشجو در مراکز دانشگاهی جنایات آمریکا علیه کشورمان را به فراموشی سپردند البته جای تاسف دارد و جای سوال دارد که چرا این سخنرانان دشمن را خوشحال کردند.

 

وی با تاکید بر هوشیاری و مراقبت مردم و مسئولان در این خصوص تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست ومردم ما نباید غافل باشند از برخور هایی که در کشور نسبت به آمریکا صورت می گیرد .

 

حسینی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد مفتخر است صد درصد شیعه باشد افزود: نباید اجازه سخنرانی مخالف مصالح نظام و انقلاب در محافل داده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: چرا باید به اسم دانشجو به افرادی تریبون داده شود که مخالف مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگویند و مطالبی را بر زبان برانند که با تمامیت و استقلال کشور در تضاداست؟

 

وی مردم را به هوشیاری دعوت کرد و ابراز کرد: مردم چرا ساکتید؟ چرا غافلید؟ هوشیار باشید کسانی که از افرادی دعوت می کنند تا بر خلاف مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی صحبت می کنند کی هستند؟

 

وی در ادامه تصریح کرد: باید حواسمان به افراد فتنه انگیز باشد و پیامبر اسلام هم بر این مساله تاکید داشته اند و فرمودند: کسانی که فتنه انگیزی میکنند تلخ روی هستند اگر چه  در زیر عمامه من باشند.

 

امام جمعه یاسوج با یادآوری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات آبروی انقلاب و از ارکان اقتدار نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری سالانه یک انتخابات در کشور بیانگر مردم سالاری دینی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است افزود: انتظار می‌رود مردم منافع گروهی را فدای منافع حزبی و قبیله‌ای نکنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی