نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1394 - 11:49
با اعلام نتایج تایید صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان مشخص شد:
سرنوشت سه بانوی داوطلب انتخابات مجلس درکهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر
سرنوشت سه بانوی داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با اعلام نتایج تایید صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، 37نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای بویراحمد ودنا برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که سه نفر قبل از بررسی صلاحیت انصراف خود را به مراجع ذیربط اعلام کردند.

 

استان کهگیلویه وبویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است.

از آغاز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شوارای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستانهای سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد سه بانوی داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا نام نویسی کردند.

 

با اعلام نتایج تایید صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان از این سه بانوی داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا تنها تایید صلاحیت یک نفر از آنها اعلام شده است.

 

1-فاطمه رستمیان تل زالی متولد یکم اردیبهشت ماه 1364 ؛ دانشجوی دکترا با گرایش تحصیلی اقتصاد توسعه است که طیف سیاسی خود را " مستقل " عنوان کرده و  نام خود را بعنوان کم سن و سال ترین نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به ثبت رساند،تنها بانوی یاسوجی است که تایید صلاحیت آن از طرف شورای نگهبان برای کاندیدا توری مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

 
 
فاطمه رستمیان
 

 

2-سیده زینب هاشمی 37 ساله اصلاح طلب دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهرسازی،مدیرکل اسبق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه  وبویراحمد ،رئیس گروه پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عضو حزب نواندیش زنان مسلمان بانوی دیگر یاسوجی  که  نامزد کاندیدای مجلس دهم بود.

 نتیجه تایید صلاحیت هاشمی از طرف شورای نگهبان عدم احراز صلاحیت اعلام شده است.

 

IMG_0432

 

3-سیده زهرا (بهاره) حسینی"  35 ساله ، دانشجوی دکترای فلسفه و با گرایش اصلاح طلبی در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده بود که از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت اعلام شد.

 

زهرا حسینی

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خاله برید خمیر تونه بپزید

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی