نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 12:11
پایگاه اطلاع رسانی مجلس گرافی در گزارشی تحلیلی آماری وضعیت عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که در این گزارش عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در مقایسه با سایر نمایندگان قابل تامل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، براساس گزارش های تحلیلی آماری عملکرد نمایندگان مجلس در تمامی حوزه ها منتشر شده است که سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد شامل حجت الاسلام علی محمد بزرگواری نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در این بررسی از لحاظ تعداد نطق ها، تعداد سوال از وزرا ، طرح های امضا کرده ، تذکرات ، طرح های ارایه شده ، شاخص عدم حضور مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

در این بررسی نکته قابل توجهی که در مورد غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و مقایسه وی با سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی  صورت گرفته زارعی جزو سه نماینده ای است بیشترین تاخیر را در صحن علنی مجلس داشته است.

 

در این بررسی غلام محمد زارعی هفت غیبت، 25 بار تاخیر  و شاخص عدم حضور به دقیقه دو هزار و 736  مورد را در کارنامه دارد و با این محاسبات زارعی 98 درصد کمتر از سایرنمایندگان در مجلس حضور یافته است.

 

گزارش‌های تحلیلی آمارهای زیر در آدرس majles.sociallab.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

 

---
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا