نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1394 - 9:28
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمداظهار کرد:اعتبارات اختصاص یافته به سازمان ناچیز است بنابراین اعتباراتی که سازمان به اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌داد پاسخگوی انجام تمام برنامه‌های فرهنگی و دینی مدنظر نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی ظهر امروز در مراسم تودیع خود که با حضور معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد ،گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان طبیعی و خدادادی فراوانی دارد اما به دلیل عقب‌ماندگی تاریخی استان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به سازمان ناچیز است بنابراین اعتباراتی که سازمان به اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌داد پاسخگوی انجام تمام برنامه‌های فرهنگی و دینی مدنظر نبود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 40 روحانی مستقر در مناطق استان هستند، گفت: روحانیون نیازمند توجه جدی هستند و لازم است این قشر از جامعه بیشتر دیده شوند.

 

مرتضوی با اشاره به تشکیل اتحادیه‌های قرآنی در استان، افزود: دارالقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد خوب و مناسبی داشت و برخی برنامه‌های مدنظر را به خوبی اجرا کرد.

 

این مسئول بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی در استان تأکید کرد و گفت: در حد وسع و توان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران را مورد حمایت قرار دادیم.

 

وی تصریح کرد: یک‌هزار و 200 هیأت مذهبی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت هستند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی قدردانی شد و حجت‌الاسلام حمید برازش به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا