نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1395 - 12:15
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ظرفیت بومی در تمامی حوزه‌ها به خصوص بخش کشاورزی در این استان حمایت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی ظهر امروز در آیین افتتاح بزرگترین پروژه اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد در بخش کشاورزی با بیان اینکه همه باید در راستای تحقق  منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه طرح مزرعه تمام مکانیزه فدک 3 ماه پیش در استان کلنگ‌زنی شد، عنوان کرد: این طرح از لحاظ روش‌های آبیاری و مکانیزاسیون جزو پروژه‌های الگو در سطح استان است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد اراضی مستعد زیادی در بخش کشاورزی دارد، تصریح کرد: منابع طبیعی استان 50 هزار هکتار زمین برای واگذاری دارد که انتظار می‌رود با مشارکت بخش خصوصی و شرکت سروش امید پارسیان از این اراضی در جهت ایجاد اشتغال بهره‌برداری شود.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

خادمی با بیان اینکه امید است یک شعبه از شرکت امید پارسیان در استان احداث شود، عنوان کرد: بخش کشاورزی استان ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با مشارکت این شرکت وبخش خصوصی آنها را شکوفا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تعهدات استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید چغندر و کلزا است، بیان کرد: در 700 هکتار از اراضی کشاورزی چغندر قند برای تأمین خوراک مورد نیاز کارخانه قند یاسوج کشت می‌شود.

استاندر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: آمادگی کشت دانه‌های روغنی در اراضی مستعد کشاورزی استان وجود دارد و به طور قطع بهره‌برداری از این پروژه اقتصادمقاومتی سپاه در استان گام موثری در راستای ایجاد اشتغال در استان است.

 

فرماندار بویراحمد در گفت‌وگو با تسنیم:

حق ورودی پارک‌های یاسوج متناسب با خدمات ارائه شده نیست

 

فرماندار بویراحمد گفت: حق ورودی پارک‌های یاسوج متناسب با خدمات ارائه شده نیست و باید در دریافت این ‌ورودی‌ها تجدید نظر شود.

محمدکاظم نظری  با بیان اینکه شهر یاسوج شهری است که گردشگرانی از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند اظهار داشت: با تعیین ورودی‌های گزاف برای پارک‌های شهر یاسوج موافق نیستم.

فرماندار بویراحمد

وی افزود: در برابر حق ورودی‌ای که در پارک‌ها شهر یاسوج اخذ می‌شود، خدمات قابل قبولی به گردشگران و مردمی که وارد این مکان‌ها می‌شوند، ارائه نمی‌شود.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه باید در دریافت حق ورودی پارک‌های شهر یاسوج که اکنون مبلغ گزافی است، تجدید نظر شود، بیان کرد: اگر در پارکی ورودی اخذ می‌شود، باید متناسب با آن به مردم و گردشگران خدمات ارائه شود.

نظری تصریح کرد: این خدمات شامل سرویس بهداشتی مناسب، روشنایی، امنیت، آب آشامیدنی مناسب و... است که باید در قبال دریافت حق ورودی به مردم و گردشگرانی که به پارک مراجعه می‌کنند، ارائه گردد.

 

بازی برگشت فینال لیگ برتر هندبال

شکست نفت و گاز گچساران برابر منیزیم فردوس/ تعیین تیم قهرمان به بازی سوم کشیده شد

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در بازی بارگشت فینال لیگ برتر عصر امروز مقابل منیزیم فردوس شکست خورد.

هندبال نفت و گاز گچساران

دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس در بازی برگشت فینال لیگ برتر عصر امروز به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که به میزبانی منیزیم برگزار شد تیم هندبال نفت و گاز گچساران با نتیجه 32 بر 18 مقابل حریف خود منیزیم فردوس شکست خورد و تعیین تیم قهرمان به بازی سوم کشیده شد.

بازی سوم بین این دو تیم برای تعیین تیم قهرمان لیگ برتر عصر روز چهارشنبه این هفته به میزبانی منیزیم فردوس برگزار می‌شود.

تیم نفت و گاز گچساران در بازی رفت در خانه موفق شد با نتیجه 27 بر 23 منیزیم فردوس را شکست دهد.

دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس سهمیه حضور در مسابقات هندبال آسیایی را کسب کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی