نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. تير 1395 - 11:20
سی امین جلسه شورای شهر یاسوج با حضور تمامی اعضای این شورا در سالن جلسات شورای شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نایب رییس شورای شهر یاسوج در این جلسه گفت : در تمامی روزها شاهد حضور افرادی هستیم که ادعا می کنند که شهرداری یاسوج توجهی به مصوبات شورای شهر ندارد و این مورد چنانچه صحت داشته باشد خدشه بزرگی بر پیگره و اعتبار شورای شهر خواهد زد.

DSCF2584 (Copy)

زهرا زمانی در ادامه بیان کرد: طبق مصوبه شورا برای عوارض باید برای هر متر از متراژ پروانه ۳ هزار تومان از مردم اخذ شود اما متاسفانه شهرداری بدون توجه به این مصوبه مبلغ زیادتری اخذ می کند و در اعتراض مردم می گوید این مصوبه شورا نیست.

زمانی با ابراز تاسف از برخورد کارکنان شهرداری با مردم عنوان کرد: کارکنان شهرداری خیلی بی ادبانه با مردم صحبت می کنند و این رفتارها زیبنده شهرداری و شورای شهر نیست.

در ادامه وی به مصوبه عوارض برای زمین های تعاونی اشاره کرد و افزود: برای زمین های تعاونی مصوب شد که یک میلیون تومان اخذ شود اما کارکنان شهرداری از همه مردم یک میلیون تومان را می گیرند و تازه در اعتراض مردم می گویند این پول به حساب شورای شهر واریز می شود در صورتیکه این پول فقط به حساب شهرداری واریز می شود و صرفا برای زمین های تعاونی است .

نایب رییس شورای شهر یاسوج در ارتباط با کرایه اخذ شده از کیوسک ها در سطح شهر گفت : نرخ کیوسک ها خیلی افزایش پیدا کرده است در صورتیکه قرار بود با توجه به مکان کیوسک ها افزایش معقول داشته باشیم و اینکه کرایه سال قبل ۸۰ هزار تومان باشد و امسال ۳۴۴ هزار تومان شود اصلا منطقی نیست.

زهرا زمانی ادامه داد: یک عده از کارکنان فضای سبز مراجعه  می کنند و گله گزاری می کنند که ظاهرا بیمه آنها واریز نشده است که از قرار معلوم در ماه رمضان به یک عده از آنها ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کرده اند و به یک سری دیگر پرداخت نشده است و یک عده دیگر معتقدند یاعت کاری و اضافه کاری شان کم و زیاد شده است .

زمانی با انتقاد شدید از مدیرعامل فضای سبز گفت : صحبت هایی انجام شده است و باید در حالت رو در رو قرار بگیریم که آقا واقعیت دارد یا خیر ؟ اما اگر کارکنان فضای سبز و مدیرعامل فضای سبز اینجوری بخواهند پشت سر اعضای شورای شهر حرف بزنند ما توان انجام کاری را نخواهیم داشت .

وی به صحبت های مطرح شده از سوی الهام آذر گشسب اشاره کرد و توضیح داد: مدیر عامل فضای سبز گفته است من که می دانم و فلان شخص و بهمان شخص با من مخالف هستند اما هر کاری دلشان خواست انجام دهند و یا در جای دیگر خانم آذر گشسب گفته است اگر همه این ۱۱ نفر توانستند من را برکنار کنند راست گفته اند.

نایب رییس شورای شهر یاسوج گفت : اصلا بحث تقابل نیست و ما هم دشمنی با کسی نداریم اما بحث گله گذاری مردم هست که برای ما درد و دل می کنند و ما هم باید حرف مردم را به ایشان برسانیم و خواستار بررسی مشکلات آنها باشیم ،ما می گوییم به مدیر عامل فضای سبز بگویید تا به این شکل مشکل شما را حل کند و خانم آذر گشسب به ارباب رجوع می گوید آن خانم برای خودش گفت که به من امر و نهی می کند.

DSCF2581 (Copy)

در این بین هدایت اکبری گفت : من امروز در رابطه با مشکلات فضای سبز با آقای آرام صحبت کردم که قرار شد بزودی پول بیمه کارکنان فضلی سبز پرداخت شود.

مشروح صحبت های سعید پایدار عضو شورای شهر یاسوج در ارتباط با فضای سبز و همچنین نامه ارسالی ایشان به شهردار یاسوج جهت بخورد با مدیر عامل فضای سبز در خبر جداگانه منتشر می شود.

DSCF2572 (Copy)

علی علی پور گفت : اینکه مصوبه شورای شهر اجرایی نمی شود نه اولین بار است و نه هم آخرین بار است ،قانون می گوید شهرداری باید اینگونه عمل کندو باید پاسخگو باشد .

علی پور افزود: قانون می گویذ هر سال استیضاح اما ما چون می دانیم اما ما چون می دانیم استیضاح شهرداری رای نمی آورد ورود نمی کنیم.

DSCF2575 (Copy)

مرتضی فروغی فرد در این جلسه گفت : در خصوص عدم اجرا شدن مصوبات شورای شهر توسط شهرداری باید بگویم سه سال و اندی از عمر شورا می گذرد و همیشه هم این مسائل عنوان می شود که مصوبه شورا توسط شهرداری اجرا نمی شود آیا ما زمینه را برای استضاح شهردار مهیا کرده ایم؟

DSCF2569 (Copy)

هدایت امیری با انتقاد از شهرداری یاسوج اعلام کرد : شهرداری یاسوج اقدام به پلمب مغازه ها می کند در صورتیکه قرار بر این بود صرفا کسانیکه فاقد پروانه کسب هستند با آنها برخورد شود و دوستان در شهرداری مصوبه شورای شهر را اجرا نمی کنند که نیاز است که در این زمینه تحقیق شود.

هدایت اکبری گفت : احساس شخصی من است که کسانی که پروانه کسب دریافت کنند و یا متقاضی پروانه کسب هستند وقتی تمدید نکرده اند به این معنا است که پروانه کسب ندارند و هیچ فرقی با نداشتن پروانه کسب ندارد  و این درست همانند دریافت گواهینامه رانندگی و پایان اعتبار آن است./ فصلی نو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی