نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1395 - 8:43
مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) که در دوران خفقان و کنترل شدید عمال شاه، نقش بسیار تعیین کننده ای در حرکت مردم حوزه جنوب به ویژه مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد داشتند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) که در دوران خفقان و کنترل شدید عمال شاه، نقش بسیار تعیین کننده ای در حرکت مردم حوزه جنوب به ویژه مردم استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد داشتند.

در تصاویر زیر حضورمردم شهر یاسوج با دعوت مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی(ره) در روز 25 بهمن 57 در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دیگری راهپیمایی مردم یاسوج به دعوت فرزند ایشان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در حمایت از انقلاب در راهپیمایی سال 1394 را می بینید.

راهپیمایی 22 بهمن سال 94 در یاسوج با  حضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ، عشایر غیور  و دیگر قشرها با شکوه خاصی برگزار شد.

 مردم شهر یاسوج قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان هفتم تیر این شهر حضور یافتند و برف و سرما نیز نتوانست مانع حضور پرشور و گسترده آنها در جشن سی و هفتیمن بهار انقلاب اسلامی شود.

این راهپیمایی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از مسیر میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه یافت و محل تجمع در میدان استانداری بود.

***

تصاویر زیر فراخوان عشایر به دستور مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) در بهمن ماه سال 57 را به نمایش گذاشته است و در کنار آن تصاویر حضور حماسی عشایر در راهپیمایی 22 بهمن 94 را مشاهده می کنید.

 

عشایر غیور و جان بر کف کهگیلویه و بویراحمد ب لبیک با ندای رهبر انقلاب و دستور مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی به میدان آمدند و حمایه دیگر را به نمایش گذاشتند.

در 22 بهمن سال 94 در یاسوج نیزعشایر استان با لبیک به ندای رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای با دیگر به میدان آمدندتا در کنار پسر مرحوم آیت الله ملک حسینی حماسه ای بی بدیل دیگری را رقم بزنند.

مردم استان کهگیلویه وبویراحمد چه در دوران انقلاب اسلامی ایران و چه در دوران هایی که برای حفظ این انقلاب نیاز به حضور پرشور مردم بوداستوار پشت انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و خواهند ایستاد. نمونه آن را می توان حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در ادوار مختلف انتخابات شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی