نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1395 - 7:00
زمانی نه چندان دور، در شهر ما، مردان و زنانی بودند که به کلمه "غیرت" معنا و مفهومی نو بخشیدند اما امروز دیگر خیلی رنگ آن غیرت های ناب را نمی بینیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، تصاویر نامناسب روی اجناس، این روزها کف پیاده روها، روی طناب های دست فروشان پشت ویترین فروشگاه ها و مراکز خرید شهر یاسوج را احاطه کرده اند. این گزارش که درباره همین مسئله است، حاصل گشت و گذار یکساعته خبرنگار جهارفصل در بازار شهر یاسوج است.

 

دقایقی را در مراکز شلوغ شهر مثل خیابان فردوسی سپری کردم و نگاهی به ویترین فروشگاه ها و مانکن هایی که جلوی بعضی از این ها گذاشته بودند، انداختم. لباس هایی که میدیدم نمایی از لباس های عادی نداشت چه برسد به لباس های اسلامی.

 

سوار تاکسی شدم و به صورت بازاری که به تازگی دستفروشان در میدان جهاد برای خودشان راه انداخته اند رفتم! پیاده شدم و به طرف دستفروشان رفتنم.

با صحنه ای مواجه شدم که مبهوت آن  شدم. چند بار پلک زدم؛ ولی نه! واقعی بود! روی طناب هایی که به درختان بسته بودند لباس هایی پهن بود. تصاویر چاپ شده روی این این ها از زنان برهنه بود.

امکان ندارد کسی از جلوی آن لباس ها رد شود و به تصویر لخت روی آن تی شرت نگاه نکند!

 

 

با تعدادی از شهروندان در خصوص این موضوع گفت و گویی داشتیم که در زیر می خوانید.

حسن جوانی که در حال گذشتن از پیاده رو بود در این باره گفت: چند روز پیش درحال گذر از بازار شهر یاسوج بودم که لباس هایی پهن شده یک دست فروش در کف خیابان مرا متوجه خود کرد. لباس های زیر را پهن کرده بودند و با بی شرمی میفروختن.آیا نظارتی بر دستفروشان این شهر وجود ندارد؟

 

علی مورد لباس هایی که دست فروشان دارند و تصاویر زننده ای هم روی این لباس ها چاپ شده است می گوید: برای خرید لباس برای خواهرم آمدم اینجا. از چند نفر شنیدم که قیمتشان نسبت به بازار پایین تر است.

اما لباس ها را که دیدیم کیفیتی نداشتند. و نکته مهم تر از همه این تصاویری که روی این لباس ها چاپ شده است. این گونه لباس ها در شان زن مسلمان و شیعه نیست که چنین لباسی را بپوشد.

خبرنگار چهارفصل می گوید: در حین پاساژگردی بودم به ویترین یک لباس فروشیرسیدم. باورم نمی شد! یعنی اصلا قابل نگاه کردن نبود! یک پیراهن زنانه، یا شایدم مردانه! منقوش به یک تصویر مستجهن!

 

از منشوری بودن تصاویرعذر می خواهیم!

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی