نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1396 - 9:51
اردوی جهادی جهادی ۷ روزه در کمک ساخت مسجد روستای امیر اباد دشتروم با حضور بسیجیان سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، بسیج سازندگی در راستای کمک به ساخت ، مرمت و بازسازی مساجد روستاهای محروم در کنار دیگر فعالیتهای خود در عرصه محرومیت زدایی اردوی جهادی خود را در راستای کمک به ساخت مسجد روستای امیرآباد روستای دشتروم در شهرستان بویراحمد آغاز کرد.

سرهنگ پاسدار بهمنیار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: کمک به سازندگی و محرومیت زدایی و طرحهای اقتصاد مقاومتی و برگزاری اردوهای جهادی ۷ روزه در کمک به مرمت و بازسازی مساجد روستایی در بسیاری از روستاهای محروم شهرستان برگزار گردیده و در راستای رفع محرومیت در شهرستان، ساخت مسجد، خانه عالم، مدرسه، سرویس هعای بهداشتی، حمام و ... فعالیتهای موثری از سوی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان صورت گرفته است.

بهمنیار افزود: بسیج سازندگی همچنین درعرصه های عمرانی و خدماتی، بهسازی و مرمت مدارس، ساخت و بهسازی و تکمیل و گسترش مساجد و در مناطق محروم شهرستان به وسیله ی گروه های جهادی، پیگیری و ادامه روند اجرایی پروژه های محرومیت زدایی خدمات قابل توجهی را ارائه داده و این امر را از وظایف خود می داند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی