نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. تير 1396 - 15:13
پس از سالها چشم انتظاری و افتتاح استادیوم‌ پانزده هزار نفری یاسوج برای اولین بار تیم ملی فوتبال نوجوانان در یاسوج اردو برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، سید پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال در یاسوج خبر داد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامه محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: این اردو از روز 8 مرداد لغایت 14 مردادماه در شهرهای یاسوج و سی‌سخت برگزار می‌شود.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری چنین اردویی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهم‌ترین مزایای برگزاری چنین اردویی در استان می‌توان به معرفی جاذبه‌های استان و همچنین کمک به تقویت ورزش استان اشاره کرد.

ورزشگاهی که با این همه هزینه سرویس بهداشتی ندارد

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج حتی سرویس بهداشتی برای برگزاری مسابقات ندارد و نامه‌های متعددی به مسوولان استان، سازمان لیگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زده‌ایم، افزود: به همه آن‌ها اعلام کرده‌ایم که این مسابقات باید در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شود و ورزشگاه تختی شهر یاسوج تنها باید برای مسابقات استانی و شهرستانی باشد.

ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج و دریغ از برگزاری یک مسابقه فوتبال 

سید محمدکاظم نظری گفت: متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقات مناسب نیست ولی اداره ورزش مجوز برگزاری را در این ورزشگاه داده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در خصوص بازی‌ها برگزار شده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بررسی شد که تاکید شد که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار نشود چرا که شرایط لازم را برای بازی ندارد و بخشی از آن که متعلق به اوقاف بوده در حال تخریب و ساخت و ساز است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا