نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1396 - 14:45
تعدادی چراغ جهت هر چه زیباتر ساختن فضای شهری دهدشت در بلوار سپاه نصب شده است که بعد از گذشت مدت زمانی هنوز از این چراغ ها در شب استفاده نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های کشور ایران که مرکز آن شهر یاسوج است . سرزمینی نسبتاً مرتفع و کوهستانی دارای طبیعتی بکر و زیبا که به هشت شهرستان و ۱۶ بخش تقسیم شده‌است

دهدشت یکی از شهرهای این استان است که در قسمت گرمسیری واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی معتدل دارد. قدمت بافت تاریخی دهدشت معروف به «شهر قدیم دهدشت» (بلاد شاپور) به‌دوران ساسانی می‌رسد.
روشنایی در خیابان های یکی از ضروریات اساسی در زندگی شهروندی است که باید دستگاه های مسئول به خصوص شهرداری ها نسبت به نصب تیر چراغ برق و راه اندازی سیستم روشنایی در خیابان های اصلی شهر همت بگمارند.

در این میان تعدادی چراغ  جهت هر چه زیباتر ساختن فضای شهری دهدشت در بلوار سپاه نصب شده است که  بعد از گذشت مدت زمانی هنوز از این چراغ ها در شب استفاده نشده است. لازم است که مسئولان در این خصوص به گلایه شهروندان نسبت به عدم روشنایی در خیابان بلوار سپاه با وجود چراغ های نصب شده پاسخ دهند.

انتهای پیام/1560

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی