نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1396 - 14:16
شهرستان چرام نیز در در چند سال گذشته میزبان دو شهید گمنام در مکان بوستان شهدای گمنام شهر است که مکان این دو شهید جلیل القدر شایسته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام؛گلزارهای شهدا و مکان های شهدای گمنام یکی از جایگاههای سیاحتی و زیارتی برای شهروندان هر شهرستان است .

 

این مکان ها نماد ارزش ها و الگوهای ملت کشور بوده و این مکان ها باشکوه تر باشند،شایسته تر است.

 

شهرستان چرام نیز در در چند سال گذشته میزبان دو شهید گمنام در مکان بوستان شهدای گمنام شهر است.

 

این در حالیست مکان این بوستان وضعیت مناسبی ندارد و با توجه به تصاویر نیز،این مطلب را بهتر میتوان درک کرد.

 ورودی این مکان سیاحتی و زیارتی علاوه بر نامناسب بودن، دارای خیابانهایی نامناسب و دارای گرد و غبار برای زیارت کنندگان است که مشکل ایجاد میکند.

 

در ادامه می‌طلبد که مسئولان شهرستان و استان پروژه‌های مهم شهرستان و همچنین با برنامه ریزی و اولویت بندی مناسب برای هر پروژه،اعتباراتی را تخصیص دهند تا مشکلات به حداقل برسند.

 

خیابان های اطراف بوستان شهدای گمنام نیز شهروندانی زندگی می‌کنند که از وضعیت موجود این مکان به شدت ناراضی است.

 

علی یکی از ساکنان این منطقه است که در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی چرام بیان کرد: این وضعیت چندین سال است روند خوبی نداشته و هیچگونه تغییری نکرده است.

وی افزود: این مکان شایسته دو شهید گمنام نبوده و از شهردار خواستاریم که این وضعیت را هر چه سریعتر بهبود ببخشید و موارد عمرانی در این بوستان را بازسازی کنند.

 

در پایان نیز مسئولان می‌توانند با اولویت بندی مناطق عمرانی و زیارتی شهرستان، بازسازی و ترمیم این مکان ها را اجرا کنند تا علاوه بر جذب گردشگران غیربومی، باعث رضایتمندی شهروندان چرامی شود.

 

تصاویر تکمیلی:

 
انتهای پیام/چ
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی