نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1396 - 16:31
استاندار كهگيلويه و بويراحمد به همراه ، معاونین و تعدادی از مديران كل استانی به بخش دیشموک سفر کردند و مصوب شد جلسه ویژه ای با موضوع بررسی مشکلات این بخش انجام پذیرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل   به نقل از  کهگیلویه،  استاندار كهگيلويه و بويراحمد به همراه معاون عمراني استانداری و جمعي از مديران كل به بخش دیشموک سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این بخش قرار گرفت .

استاندار و مجموعه هيئت همراه بعد از برگزاري مراسم استقبال ، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کردند .

علی محمد احمدی در حاشیه این سفر گفت : اطلاعات ارائه شده توسط همکاران ما براي  بخش دیشموک متناقض است و فرماندار باید اطلاعات کلی بخش دیشموک را آماده کرده و وضعیت کلیه دستگاهها را گزارش و دو هفته دیگر یک جلسه ویژه برای دیشموک تشکیل می شود.

احمدی در بازدید از پروژه های عمرانی دیشموک ، ابتدا به سراغ پروژه بستر درمانی رفت که در این بازدید ، پیمانکار پروژه قول تحویل کلید این مکان در فروردین ماه 97 را به استاندار و مردم این بخش داد .

دكتر احمدی همچنين از پروژه گاز رسانی درون شهری دیشموک بازدید کرد .

در ادامه اين سفر، شورای اداری دیشموک با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل و مسئولان در آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد.

امام جمعه دیشموک در اين جلسه ضمن توصیه به استاندار برای داشتن نگاه ویژه و جهادی به بخش دیشموک ، به مشکلات مردم در این بخش اشاره کرد و گفت : دیشموک به لحاظ اعتبارات فرهنگی بسیار محروم است.

حجت الاسلام راوند در ادامه از عدم وجود خانم عالم و نبود فرستنده های دیجیتالی اشاره کرد و افزود : عدم وجود فرستنده های دیجیتال در روستاها باعث استفاده مردم از ماهواره شده است که اثرات مخرب بسیاری دارد .  مردم از ماهواره استفاده می کنند که مخرب است.

حجت الاسلام راوند به عدم وجود زیرساخت های لازم برای اداره بهزیستی دیشموک اشاره کرد و در ادامه گفت : در حوزه راه های روستایی نیز مشکلات بسیاری وجود دارد و اکثر این راه ها پس از براندگی مسدود می شوند .

راوند افزود : عدم لوله کشی آب برخی از روستاها و نبود اداره ثبت احوال در دیشموک از دیگر مشکلاتی است که مردم این منطقه گرفتار آن هستند . 

امام جمعه دیشموک در پایان ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه برق رسانی به روستاهای تابعه دیشموک توسط اداره برق ، از استاندار خواست معدن نیترات و سد بالیاب پیگیری شود .

بخشدار دیشموک در این جلسه گفت : متاسفانه دیشموک در چاه محرومیت قرار دارد و در زمینه راه ها ، زندانی است.

امیریان ، عدم وجود راه های ارتباطی مناسب را مهمترین مشکل دیشموک عنوان کرد و در ادامه گفت: مسیر ارتباطی برخی روستاها به دیشموک با اولین بارش قطع و تا اردیبهشت ماه به همین شکل باقی می ماند .

 

وي اذعان كرد: امیدوارم سفر استاندار با برکت باشد و نگاه ویژه ای به پروژه های نیمه تمام از جمله معدن نیترات شود که با پیگیری های سردار هاشمی فعال است .

اميريان خواستار تسريع جهت تکمیل پروژه های ورزشی شد.

بخشدار ديشموك گفت: سد بالیاب نیاز به پیگیریهای جدی استاندار دارد.

اميريان بيان كرد: در دولت تدبیر و امید گام های اساسی برداشته شد.

علیمردانی مدیر کل راه و شهرسازی استان درباره توضيحات بخشدار درخصوص راه هاي ارتباطي گفت: بخشدار دیشموک حقایق را بیان کرد.

علیمردانی خطاب به استاندار گفت: باید در حوزه راه های ارتباطی برای دیشموک و چاروسا نگاه ویژه اعتباری شود که مشکل مسیر های ارتباطی این مناطق برطرف شود .

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از فرماندار کهگیلویه ، خطاب به او گفت : مشخص است كه  در خصوص راه ها و مشکلات منطقه دیشموک جمع بندی نشده و شناسایی کامل  نکرده اید که باید گزارش کاملی تهیه و به ما ارائه دهید .

در این جلسه بحث هایی پیرامون کشاورزی؛ اب؛ راه های ارتباطی؛ بهزیستی؛ ثبت احوال و پروژه ها و ... در  جریان است.

گوهرگانی مدیرکل جهادکشاورزی استان در خصوص پروژه های در حال اجرا در دیشموک توضیحاتی ارائه داده است.

گفت و گوي خبري با استاندار و جزئيات بيشتر اين سفر از طريق همين رسانه خبري منتشر مي شود.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی