نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1396 - 8:27
باید از مسئولان شهرداری پرسید که آیا هزینه نصب وراه اندازی این ساعت ها پایین بوده است که حتی زحمت تنظیم زمان را به آن نمی دهند یا اینکه اصلاً کارکرد این ساعت ها مگر به غیر از نمایش زمان است که در حال حاضر دچار به هم ریختگی است!؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل ؛مبلمان شهری  یکی از اجزای زیباسازی و رفاه شهروندان در شهر نشینی است. استفاده از وسایل به روز و راحت برای مبلمان شهری می توان برای شهرواندان در جهت استفاده و راحتی  مفید باشد .

انتخاب نوع این وسایل با توجه به نیاز  مردم شهر و نصب آنها در معابر و خیابانها هم جلوه شهر را زیباتر می کند و هم در برخی موارد باعث حل مشکلات شهروندان می شود .

باید توجه داشت تنها خریداری و نصب چنین وسایلی  لازم نیست بلکه مراقبت های پس از آن نیز همانند خریداری و نصب چنین وسایلی ضروری و لازم می باشد .

میدان جانبازان یاسوج نیز یرای رفاه حال مردم شهر نیز دارای ساعتی در نزدیکی همین میدان است که مدت زیادی نصب و راه اندازی شده است اما چند مدتی است که هر سوی این ساعت، مدت زمان خاصی را به نمایش می گذارد.

باید از مسئولان شهرداری پرسید که آیا هزینه نصب وراه اندازی این ساعت ها پایین بوده است که حتی زحمت تنظیم زمان را به آن نمی دهند یا اینکه اصلاً کارکرد این ساعت ها مگر به غیر از نمایش زمان است که در حال حاضر دچار به هم ریختگی است!؟ می توان گفت که با تنظیم نبودن زمان این ساعت ها حالت دکوری به خود گرفته و بودن آنها با نبودن برابری می کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی