نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1396 - 13:49
در بازدید از دندان پزشکی شبکه بهداشت باشت معاون درمان وزارت بهداشت اعلام نارضایتی کرد وگفت در این دفتر ثبت تنها کشیدن دندان و معاینه دندان وجود دارد حتی پر کردن ساده و روکش دندان هم ارائه نمیدهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛ ظهر امروز معاون درمان وزارت بهداشت , نماینده شهرستانهای باشت و گچساران ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، فرماندار گچساران, معاون فرمانداری باشت و مسیولان کشوری و استانی  از بیمارستان ۳۲تختخوابی در حال ساخت شهرستان باشت بازدید و از نزدیک از روند ساخت وتجهیز این بیمارستان را پیگیری کردند.

 

معاون وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: افتخار داشته ام که امروز به دعوت نماینده باشت و گچساران و ریاست دانشگاه علوم پزشکی در خدمت مردم منطقه باشت باشم و بازدیدی از شرایط  کنونی این بیمارستان در حال احداث داشته باشیم.

قاسم جان بابایی افزود: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان به همت نماینده شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی در حال بهره برداری است و کمبود هایی که در بیمارستان محلی وجود دارد امیدواریم زودتر تجهیز شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

وی گفت:مکلف هستیم تجهیزات لازم را تا چند ماه آینده به بیمارستان 32 تختخوابی باشت بدهیم و تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

 

جان بابایی ساختمان فیزیکی این بیمارستان را نزدیک به اتمام دانست و عنوان کرد: امیدواریم این بیمارستان زودتر به بهره برداری برسد تا بتوانیم با برخی از رشته های تخصصی  خدماتی را به مردم ارائه دهیم تا از اعزام مردم به دیگر شهرستان ها جلوگیری کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که یک خبر کشوری به ما بدهید گفت: در خبر کشوری از پول خبری نیست و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خود بهتر از هرکسی میداند وضعیت پولی چگونه است .

 

از حاشیه های این بازدید شور و شوق مدیران ادارات و کارمندان استانی و شهرستانی بود که برای عکس گرفتن با تاج گردون و معاون وزیر بهداشت بدو بدو میکردند که جای عکس گرفتن خبرنگاران هم نبود .

 

همچنین معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از دندان پزشکی شبکه بهداشت باشت ، اعلام نارضایتی کرد وگفت در این دفتر ثبت تنها کشیدن دندان و معاینه دندان وجود دارد حتی پر کردن ساده و روکش دندان هم ارائه نمیدهید.

وی افزود: اگر دندان پزشک در مطب شخصی خود هم باشند آیا این خدمات را ارائه می دهند؟ خدمات درست به مردم ارائه دهید تا اعتماد مردم سلب نشود.

 

دکتر ایلامی درتوجیه این موضوع صحبت هایی داشتند ولی این صحبت ها جان بابایی را قانع نکرد و خواستار رفع این مشکل توسط دندان پزشک شبکه بهداشت شد.

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی