نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1396 - 23:30
اولویت بندی و برنامه ریزی شورای شهر چرام برای اتمام آسفالت معابر و خیابان های این شهر مهم است و اجرای به موقع و سریع شهرداری شهر چرام باعث رضایتمندی شهروندان می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ آسفالت معابر و خیابان های شهر چرام یکی از دغدغه های شهروندان این شهر است.

شهروندان زیادی به جاده ها و آسفالت های چرام اعتراض و این موارد را مردود نقد قرار می دهند.

 

شاید اگر شما مخاطبان نیز پای انتقادات آنها بنشینید،مواردی را خواهید شنید که این گفته ی آنها با واقعیت تفاوتی ندارد.

اما با ورود شهرداران مختلف به این شهر و برنامه ریزی های آنها برای فضای عمرانی شهر چرام,روندی کند و پیشرفت چندانی نداشت و یا فرصت کافی برای اتمام این امر را نداشته اند.

این درحالی است که نیمی از معابر و خیابان های چرام طبق گفته شهردار جدید خاکی است و تلاش دارند که جهت رعایت حال شهروندان و سلامتی آنها تمامی معابر این شهر آسفالت شود.

 

بحث مهم نهضت آسفالت در سراسر کشور مورد توجه شهرسداران قرار میگرد که در چرام نیز همین مورد توجه ویژه شده و نزدیک به ۷۰هزار متر مربع در این شهر برای آسفالت و زیرسازی معابر مد نظر بوده که تا کنون قریب به۲۵هزار متر مربع آسفالت شده است.

اولویت بندی و برنامه ریزی شورای شهر برای اتمام مورد مهم بوده و اجرای به موقع و سریع شهردار شهر چرام باعث رضایتمندی شهروندان میشود.

 

مسئولان مربوطه باید توجه کنند که رفاه و آسایش شهروندان چرام مهمترین هدف برای برنامه رریزی آنها است که می طلبد به این امر ویژه توجه کنند چراکه همین مردم آنها را در انتخابات برگزیدند.

اما باید بیان کرد که همه ما با گشت و گذار کوچکی در کوچه و خیابانهای محله ی خود، چه پیاده یا سوار بر خودرو، چه در سطح خیابان یا پیاده روها به راحتی متوجه چاله ها و دست اندازهایی در چرام می شویم.

 

گاهی عمق چاله های وسط خیابانها به اندازه ای است که به علت عدم مناسب بودن مکان آنها ممکن است حادثه ای برای فرد پیش بیاورد.

موانعی هم وجود دارد که یا غیر کارشناسی است یا بر اثر موارد غیر استاندارد ایجاد شده است که انتظار می رود در برنامه ریزی شهرداری این شهر نیز قرار گیرد.

امیدورایم اکنون که نهضت آسفالت در شهر چرام شروع شده است، روند و مسیر اتمام این پروژه کوتاه باشد تا به شهرداران دیگر منتقل نشده و رضایتمندی چرامی ها را بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا