نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1396 - 22:19
یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است پس از 4 سال بحث و جدل روی خرید و فروش آن بوده است به شهرداری باشت واگذار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از باشت نیوز؛ یک باب مغازه تجاری در خیابان پاسداران باشت توسط جانباز باشتی به شهرداری این شهر واگذار شد.

 

این مغازه که در خیابان پاسداران قرار گرفته بود و مالک آن جانبازی به نام تیمور احسانبخش است  پس از 4 سال  بحث و جدل روی خرید و فروش آن بوده است به شهرداری باشت واگذار شد.

 

 این مغازه تجاری  به دلیل قرار گرفتن نامناسب در وسط خیابان اصلی که منتهی به کلنیک زنده یاد حاج ظفر تاجگردون بود باعث خطراتی برای ماشین ها و تصادفات بوده است.

تیمور احسان بخش در جمع خبرنگاران شهرستان باشت عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر و خصوصا امام جمعه محترم از ما همکاری خواستند که تکلیف این مغازه هرچه زودتر حل شودو  در بازگشایی خیابان پاسداران همکاری لازم را داشته باشیم.

 

بعد از چندین سال بحث و جدل بر روی این باب مغازه بنده به عنوان یک جانبازی که در هشت سال دفاع مقدس به کمک و یاری کشورمان شتافتم اکنون با مشورت با خانواده ام  به ندای شهردار شهرم پاسخ دادم.

 

 

واگذاری این مغازه تجاری همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام بوده و امروز تخریب این مغازه صورت گرفت تا با این کار این خیابان عریض شده و مشکل تصادفات حل شود.

 

احسان بخش تصریح کرد: شهردار فعلی شبانه روز ما را تنها نگذاشتند و پیشنهادهایی برای واگذاری این ملک دادند که در این روز فرخنده این ملک را به شهرداری واگذار کردیم.

وی افزود: قیمت این باب مغازه به دلیل آنکه تجاری محسوب می شود قیمت بالایی داشت و از نظر مالی برای ما ارزش بالایی داشته است و  می توانست برای پدر و برادرانم اشتغال ایجاد کنند و درآمدزایی کنند ولی با توجه به شرایط موجود و تبادل نظری که شورای شهر با ما داشتند تصمیم بر این شد که این باب مغازه را به شهرداری واگذار کنیم.

 

این مغازه متعلق به یک پدر با سه فرزند بوده که در سال ۱۳۵۹ از طریق بخشداری آن زمان حدود ۱۲ متر از این مغازه تخریب و برای جاده ارتباطی گرفته شد ، که در قبال آن هیچ گونه پولی دریافت نکردیم و با داشتن این باب مغازه می توانست اشتغال زایی برای خانواده خود ایجاد کنند.

ولی با رایزنی با شهرداری یک باب مغازه دیگر در چند ده متری همین مغازه به احسانبخش داده شد.

احسانبخش انجام اینکار را احترام به شهرداری شهرستان و همچنین دیگر نهادها و ادارات و همچنین به خاطر مردم شریف شهرستان باشت میداند.

 

و اکنون در حال تخریب این باغ مغازه تجاری هستیم امیدوارم شهردار شهرستان به تواند در دیگر کارها پیشرو و موفق باشد.

 

گفتنی از شهردار جدید باشت پس از دو ماه کار و تلاش بخش عمده ای از مشکلات و طرح های باشت را حل و فصل کرده است که پایگاه خبری باشت نیوز بزودی گزارشی از این اقدامات را به اطلاع شهروندان شهرستان باشت می رساند.

 

x

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی