نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1396 - 8:34
مسابقات فوتسال جام دهه فجر شب گذشته با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان ورزشی و شورای شهر در سالن شهرداری یاسوج آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مدیر کل ورزش و جوانان کهگلیویه وبویراحمد در این آیین گفت: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت دهه فجر و استعداد یابی و شناسایی ورزشکاران این رشته در مناطق مختلف استان و کمک به توانمند سازی ورزش فوتسال برای قهرمانی است.

سید محمد تقی علوی ایجاد نشاط و شادابی بین مردم را از ضرورت های جامعه دانست و افزود:  از این مسابقات استقبال خوبی شده است و 32 تیم از مناطق مختلف استان در 8 گروه با هم به رقابت می پردازند.

علوی از کلنگ زنی و افتتاح چند طرح ورزشی در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال نیز خبرداد.

رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این ایین گفت: شهرداری و شورای شهر یاسوج با توجه به رسالت فرهنگی و ورزشی که دارند در زمینه ترویج فرهنگ ورزش در جامعه گام برمی دارند.

سید هدایت اکبری به سالن شهرداری یاسوج  که محل برگزاری مسابقات فوتسال دهه فجر است اشاره کرد و  افزود: شورای شهر برای تامین روشنایی این سالن 50 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است تا این مسابقات با کیفیت مطلوب تری برگزار شود.

وی بیان کرد: ورزش تنها ورزش قهرمانی نیست و نباید تنها به دنبال قهرمانی باشیم بلکه باید منش پهلوانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اکبری با اشاره به اینکه  شهرداری یاسوج تا چند روز اینده مسابقات فوتسال را با حضور 12 تیم برگزار خواهد کرد، افزود: باید اخلاق ورزشی که مورد تاکید بزرگان دینی است از سوی جامعه ورزشی مدنظر قرار داده شود.

از حاشیه های این افتتاحیه تاخیر حدود 2 ساعته  مسئولان و حضور ورزشکاران با لباس شخصی در این مراسم بود .

غیبت نستهین مقدم شهردار یاسوج و سردی فضای سالن از دیگر حاشیه های این مراسم بود و هیچگونه هماهنگی و نظمی در اجرای این برنامه به چشم نمی خورد.

انتهای پیام/ع

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی