نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1396 - 12:56
معاون عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد:
وضعیت فاضلاب بیمارستان 283 تختخوابی تا قبل از افتتاح مشخص شود
نهمین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزیز فیلی معاون امورعمرانی استاندار، حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری و سید انتظام سهمگین رئیس سازمان نظام مهندسی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در سالن دفتر فنی استانداری برگزار شد و مشکلات پروژه های بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج، مصالح ساختمانی ، جاده ارتباطی جوزار به نرماب و چند پروژه دیگر در گچساران و سایر نقاط استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، نهمین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزیز فیلی معاون امورعمرانی استاندار، حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری و سید انتظام سهمگین رئیس سازمان نظام مهندسی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در سالن دفتر فنی استانداری برگزار شد و مشکلات پروژه های بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج، مصالح ساختمانی ، جاده ارتباطی جوزار به نرماب و چند پروژه دیگر در گچساران و سایر نقاط استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بحث فاضلاب بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج از نخستین موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود  که معاون هماهنگی امور استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم حل تمامی مشکلات این بیمارستان با همکاری دستگاه های اجرایی شامل راه و شهرسازی، علوم پزشکی، محیط زیست و ابفای شهری تاکید کرد.

عزیز فیلی گفت: مدیران این دستگاه های اجرایی تا قبل از افتتاح این بیمارستان بحث فاضلاب آن را مورد بررسی قرار گیرد و تدابیر لازم اندیشده شود.

وی افزود: لدنی نژاد مدیعامل شرکت ابفای شهری را مکلف می کنم تا از لحاظ زیست محیطی و فاضلاب بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج را به سرانجام برساند.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ورود فاضلاب بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج به تصفیه خانه این شهر مرگ سیستم تصفیه خانه را به دنبال دارد و خروجی آن نیز باعث آلودگی رودخانه بشار خواهد شد.

یکی دیگر از مسئولان حاضر در جلسه نیز گفت: سیستم آب و فاضلاب شهر یاسوج یکپارچه است و اگر قرار است فاضلاب بیمارستان نیز به این چرخه وارد شود معضلاتی را ایجاد می کند ضمن اینکه این بیمارستان محلی برای درمان بیماران باشد نه اینکه خود در آینده منشا بیماری شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی