نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1396 - 23:04
مدیران ، موکب داران، خادمان، کامیون داران، خیرین و فعالانی که در اربعین حسینی امسال در مسیر ایران و عراق به زائران حسینی خدمات رسانی می کردند درهمایشی در یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ این همایش امشب با حضور سید احمد عبودتیان مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء ، ستار هدایت خواه مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و جمعی از خادمان حسینی در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین یاسوج برگزار شد.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در این آیین گفت: امسال و در اربعین حسینی 19 موکب در ایران و عراق توسط این استان راه اندازی شد که از این تعداد 12 مورد با حمایت و تلاش جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

ستار هدایت خواه افزود: 6 موکب در عراق و 6 موکب نیز در ایران راه اندازی شده بود که 150 نفر از خادمان اباعبدالله الحسین مشغول خدمات رسانی به زائران بودند و جمع دیگری نیز در انتقال کمک های مردمی سهیم بودند.

در این آیین از 150 از مدیران ، موکب داران، خادمان، کامیون داران، خیرین و فعالانی که در اربعین حسینی امسال در مسیر ایران و عراق به زائران حسینی خدمات رسانی می کردند با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی