نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1396 - 12:30
شهروندان و رانندگان یاسوجی از وضعیت یک پل در ورودی خیابان شاهد 21 اظهار نارضایتی کرده و عنوان کردند در دو طرف این پل هیچگونه تابلوی راهنمایی نصب نشده و تاکنون خودروهای زیادی به کانال کنار پل سقوط کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهروندان یاسوجی با بیان اینکه این پل از تنها دوماه در ورودی شاهد 21 ساخته شده اما نکات ایمنی در آن لحاظ نشده است و به همین دلیل رانندگانی که بر روی این پل عبور می کنند وارد کانال فاضلاب می شوند.

یکی از شهروندان یاسوجی در این باره گفت: روزانه خودروهای زیادی بر روی این پل عبور می کنند اما به دلیل خالی بودن دو سرپل به ویژه در شب خطرمرگ را برای رانندگان و افرادی که از این مسیر می گذرند را دوچندان می کند.

وی افزود: از شهرداری یاسوج و دستگاه های مربوطه  انتظار می رود تا اتفاقی در این نقطه از شهر یاسوج رخ نداده است چاره ای بینندیشند و وضعیت این پل را با نصب تابلوی هشداردهنده ساماندهی کنند.

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی نیزقالب های بتنی که بر روی این کانال قرار داده شده و به عنوان پل از ان استفاده می شود اشاره کرد و گفت: لبه تیز این قالب های بتنی لاستیک خودروها را پاره می کند و خسارات زیادی را به شهروندان وارد می کند.

وی ابراز داشت: زمان زیادی تا تعطیلات نوروز نمانده است و رانندگانی که از سایر استان های کشور به یاسوج سفر می کنند به دلیل عدم اشنایی با خیایان های شهر یاسوج به طور یقین با عبور از این پل به کانال فاضلاب سقوط می کنند که ضرورت دارد دستگاه های متولی نسبت به مرمت و نصب علایم ایمنی اقدام کنند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی