نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 13:51
همایش حقوق خانواده با حضور کارکنان خانم دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در این همایش که ظهر امروز با همکاری امور بانوان و خانواده استانداری استان در سالن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، سید جواد سیادت نسب کارشناس اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت اسناد و املاک شهرستان بویراحمد مباحث حقوقی پیرامون شروط ضمن عقد، ازدواج ، مهریه، طلاق، حضانت فرزند ، فرزند خواندگی را ارایه کرد.

کارشناس اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت اسناد و املاک شهرستان بویراحمد در این همایش به موضوع ازدواج و شروط ضمن عقد پرداخت و گفت: افراد باید نسبت به حقوق خود پیش از ازدواج و هنگام عقد باشند.

سید جواد سیادت نسب توجه به آزمایش ژنتیک و مشاوره قبل از ازدواج را از راهکارهای مهم در این موضوع برشمرد و گفت: براساس آمارها 25 هزار معلول در کشور داریم که در برنامه ششم توسعه با توجه به الزام آزمایش های قبل از ازدواج و تاکید سازمان های بیمه گر امیدواریم این موضوع به صفر برسد.

وی بیان کرد: سالانه بودجه بسیار کلانی برای حمایت از معلولان صرف می شود که با پیشگیری و انجام آزمایش های ژنتیک می توانست این هزینه ها در حوزه آموزش به زوجین و حوزه ازدواج صرف شود.

سیادت نسب ابراز داشت: براساس آمارهای غیر رسمی از هر 5 ازدواج در کشور دو مورد به طلاق منجر می شوند که این امر بنیان خانواده ها را با چالش جدی مواجه می کند و هزینه های زیادی را در جامعه بر جای می گذارد.

این کارشناس مسائل حقوقی از شرکت کنندگان در این همایش خواست تا با افزایش سطح معلومات حقوقی در زمینه مسائل زندگی به تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از طلاق کمک کنند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی