نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1396 - 9:44
نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال با حضور معاون پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استان در یاسوج گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ هفدهمین نمایشگاه بزرگ "کتاب کهگیلویه و بویراحمد" با حضور سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین پور مشاور منابع انسانی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد،  معاون عزیز فیلی امور عمرانی استاندار، مسولین و اصحاب فرهنگ و هنر هم اکنون مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج افتتاح .

در حاشیه افتتاح نمایشگاه حسینی با اشاره به وضعیت نمایشگاه کتاب در استان گفت: نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های اول کشور است و وضعیت خوبی در مقابل سایر استان ها دارد.

وی بیان کرد: آنهایی که معجزه ای غیر کتاب داشتند زیاد شناخته شده نیستند اما پیامبران ماندگار کتابی را معرفی کردند.

حسینی افزود: برای ماندگاری فرزندانمان کتاب خواندن را به آن ها بیاموزیم و در انتخاب کتاب به آن ها کمک کنیم .

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار کرد: ما سرمایه هایی داریم که میتوانیم از انها استفاده کنیم مرجع خیلی از کتاب ها می تواند نهج البلاغه، قران و سایر کتاب های اسلام باشد ، قران می تواند مرجع تشخیص راه ما باشد.

وی افزود: یکی از دلایلی که نمایشگاه کتاب را به استان ها بردیم این بود بتوانیم عدالت فرهنگی داشته باشیم تا ناشران محلی نیز بیشتر درگیر شوند، لطمه هایی به این افراد از نظر اقتصادی وارد می شد که با این نمایشگاه ها جبران شد.

حسینی در پایان گفت:فرهنگ اولویت و اصول است و تا فرهنگ اجرا نشود سایر مسائل را نمیتوانیم حل کنیم.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی