نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1396 - 13:02
مدیرکل پشتیبانی و امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت:12 تن تخم مرغ وارداتی با قیمت دولتی 6300 تومان در بازار کهگیلویه و بویر احمد توزیع شد که تلاش می شود با تامین نیاز بازار این قیمت ها بازهم کاهش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ برخی از شهروندان یاسوجی و مردم استان نسبت به گرانفروشی تخم مرغ و گوشت قرمز در استان گلایه هایی داشتند و خواستار پاسخگویی مسئولان در این زمینه شدند.

این شهروندان اعلام کرده اند قرار بود با واردات تخم مرغ قیمت این کالا در بازار کاهش یابد اما پس از گذشت 2 ماه هیچ تغییری نکرده است و در بازار با قیمت های بالایی به فروش می رسد.

توزیع 12 تن تخم مرغ برای کاهش دادن قیمت ها / 50 تن دیگر به زودی وارد می شود

سید علی لاهوتی مدیرکل پشتیبانی و امور دام کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل گفت: با توجه به اینکه کار توزیع 12 تن تخم مرغ وارداتی در کهگیلویه وبویراحمد تازه شروع شده و با قیمت شش هزار و 300 تومان عرضه می شود و با پیگیری هایی که در حال انجام است قرار است 50 تن دیگر تخم مرغ وارد و با توزیع در بازار قیمت ها را بشکند.

وی با بیان اینکه نیاز روزانه استان کهگیلویه و بویراحمد به تخم مرغ 20 تن است، گفت: با توزیع 12 تن تخم مرغ نمی توان به یک باره قیمت تخم مرغ را پایین آورد.

لاهوتی عنوان کرد: تا قبل از توزیع تخم مرغ ورادتی در بازار به قیمت دولتی قیمت آن در بازارآزاد 9800 تومان بود که الان به 9000 تومان رسیده است.

عرضه گوشت مرغ منجمد با قیمت 6300 تومان و گوشت قرمز منجمد با قیمت 32000 تومان

به منظور تنظیم بازار استان، گوشت مرغ منجمد با قیمت 6300 تومان و گوشت قرمز منجمد با قیمت 32000 تومان عرضه می شود و نگرانی از بابت این دو کالا در بازار وجود ندارد زیرا به اندازه کافی ذخیره سازی انجام شده و در صورت کمبود از استان های همجوار نیز وارد خواهد شد.

گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ منجمد برای 15 اسفند تا 15 فروردین که اوج مصرف به شمار می رود تامین است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گرانفروشی در بازار گوشت مرغ و قرمز گرم 

گوشت مرغ و قرمز گرم نیز در بازار به اندازه کافی وجود دارد و براساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه وبویراحمد هر کیلو گوشت بره و بزغاله 38000 تومان و بز و میش نیز هر کیلو 33000 تومان باید به فروش برسد.

این درحالی است که برخی قصابی ها هر کیلو گوشت بره و بزغاله را تا 40000 تومان و و بز و میش را 37000 تا 38000 تومان به فروش می رسانند که بالاتر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار بوده و گرانفروشی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی