نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. تير 1397 - 11:37
پارک ولایت یاسوج از پارک های تازه تاسیس شهر یاسوج است که علی رغم کارهای صورت گرفته اما همچنان با مشکلات نسبتا زیادی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  چهارفصل پارک ولایت یاسوج با مساحتی بیش از 14 هکتار به عنوان یکی از تفریگاه های اصلی یاسوج شناخته می شود که مشرف بر رودخانه شهر و به صورت تپه‌ای است، به همین دلیل دارای چشم اندازی زیبا و آب و هوایی خوب برای استفاده گردشگران و شهروندان یاسوجی است.

 

متاسفانه با توجه به اینکه از زمان ساخت این پارک یک سال بیشتر نمی گذرد اما با مشکلاتی رو به روست که از جمله این مشکلات می توان به عدم روشن بودن فواره های آب روی تپه اشاره کرد، علی رغم اینکه این فواره باعث زیبای هر چه بیشتر این پارک شده و برای آن هزینه زیادی صرف شده است تا همشهریان و مسافران و گردشگران بتوانند از زیبای آن لذت ببرند اما با گذشت یک سال از افتتاح آن، محلی برای ریختن زباله ها شده است.

 

 یکی دیگر از مشکلات مهم در این پارک که هزینه هنگفتی هم برای آن شده است چمن کاری پارک است که در قسمت هایی از آن می بینیم که یا به کلی از بین رفته  و یا در حال از بین رفتن است، که شاید یکی از دلایل این موضوع عدم وجود خاک حاصل خیز در محل کاشت چمن یا عدم رسیدگی مناسب به وضعیت آن باشد.

 

بنابراین از شهرداری یاسوج انتظار می رود نسبت به حل مشکلات این پارک از جمله موارد مطرح شده فوق اقدامات لازم را انجام دهند و به فکر نگهداری از این پارک و تفریگاه باشند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی