نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. مرداد 1397 - 11:10
بلوار شهید هرمز پور سرآبتاوه را می توان به نوعی ورودی شهر یاسوج نامید که بار ترافیکی زیادی را بر گرده خود حمل می کند، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بیشتر این بلوار دارای عرض بسیار کم بوده و شباهت بیشتری به یک کوچه دارد تا یک بلوار اصلی.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهار فصل؛در حالی که بلوار شهید هرمز پور سرآبتاوه را می توان به نوعی ورودی شهر یاسوج نامید و بار ترافیکی جاده یاسوج- شیراز و همچنین یاسوج-بابامیدان را بر گرده خود حمل می کند، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بیشتر این بلوار دارای عرض بسیار کم بوده که این موضوع انسان را در فکر فرو می برد که آیا اینجا واقعا بلوار است یا ورودی یک کوچه؟!

این موضوع خود می تواند باعث بروز حوادث رانندگی با تلفات انسانی و همچنین باعث  به وجود آمدن ترافیک سنگین در این محور شود.

احداث خیابانها و بلوار های عریض باید در برنامه مسئولان مربوطه قرار بگیرد چرا که بیشتر خیابان های شهر مربوط به چندین سال گذشته است و با توجه به چند برابر شدن حجم خودروها و بار ترافیکی، این را می طلبد که مسئولان به فکر عریض کردن خیابان ها و بلوار های سطح شهر باشند تا مردم بتوانند به راحتی و به دور از هرگونه ترافیک به مسیر خود ادامه دهند.

متاسفانه بلوار شهید هرمز پور سرآبتاوه در مناطقی از آن به علت وجود بافت فرسوده  و تخریب نکردن منازل جنب بلوار شاهد آن هستیم که  قسمتی از جاده با عرض بسیار کم رو به رو است که واقعا جای سوال دارد چطور بعد از گذشتن این همه سال هنور مسئولین اقدامی برای تعریض این جاده انجام نداده اند.

امیدوارم  در کمترین زمان ممکن مسئولان فکری به حال عریض کردن همه قسمت های این بلوار کنند تا دیگر شاهد وجود تصادفات و همچنین ترافیک سنگین در این محور استراتژیک نباشیم.

 
ادامه تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی