نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1397 - 8:17
تنها جاده ورودی و خروجی پارکی که بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور محسوب می شود توسط دستگاه های خدمات رسان تخریب می شود و بعد از ترمیم احتمالی، دیگر نشانی از آن جاده قدیمی ندارد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛   پایتخت طبیعت ایران، نامی آشنا برای طبیعت دوستان ایرانی است از طرفی دیگر همه به صراحت به زیبایی ها و جاذبه های تفریحی و توریستی استان کهگیلویه وبویراحمد، از زیبایی های دنا گرفته تا آبشارهای خروشان یاسوج و زیبای های شلال دون و جاذبه های تاریخی بلاد شاپور و حتی طبیعت وصف ناپذیر یاسوج مرکز استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد که طبیعتی زیبا و دل پذیر داشته آشنا بوده و آن را می ستانید.

 

یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران دارای مناظر زیبا، بکر و حتی ناشناخته ای بوده که با کمی توسعه روز افزون و بودجه عمرانی در توسعه زیر ساختهای آن می توان این منطقه را مقصدی جدید در جنوب غربی ایران در کنار قله های زیبا و سر به فلک کشیده زاگرس برای مسافران قلمداد کرد.

با این حال هنگامی که به جاده ورودی پارک جنگی یاسوج وارد می شویم نشانی از ورود به یک مکان گردشگری را در ذهن انسان متصور نمی شود.

این امر صحنه های تاسف باری را برای مسافران این دیار به نمایش می گذارد، به طوری که می توان برای همیشه از آمدن به این مکان صرف نظر کنند.

این پارک که حتی مأمن و زیارتگاه چند تن از شهدای  گمنام دفاع مقدس نیز هست ، زیبای های وصف ناپذیری دارد که این زیبای ها به دلایل نداشتن راه آسفالت مناسب در حال فراموشی است.

تنها جاده ورودی و خروجی پارکی که بزرگترین پارک جنگلی جنوب کشور محسوب می شود توسط دستگاه های خدمات رسان تخریب می شود اما بهسازی آن مشخص نیست تا چه زمانی باید طول بکشد و به تاخیر بیفتد که با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر یاسوج این امر صحنه های تاسف باری را برای مسافران این دیار به نمایش گذاشته است.

لازم به ذکر است ، پارک بزرگ جنگلی شهر یاسوج به وسعت 80 هکتار جاذبه ای بسیار زیبا است که در شمال شهر یاسوج واقع شده است.

دستگاه های مربوط باید به این نکته توجه ویژه ای به خرج دهند تا دیگر  هدر رفت بیت المال به دلیل ترمیم نامناسب آسفالت در مناطق گردشگری  چه شهری و چه برون شهری را شاهد نباشیم.

در زیر می توانید ادامه تصاویری از وضعیت آسفالت ورودی پارک جنگلی یاسوج را مشاهده نمایید؛

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی