نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1397 - 8:21
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد همواره با مسائل و مشکلات زیرساختی و شهری فراوانی رو به رو است، به گونه ای که نیمه کار رها کردن پروژه های عمرانی به دردی تسکین ناپذیر برای آن تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهار فصل؛ دیدن این صحنه ها برای مسافران و گردشگران و حتی شهروندان هم استانی ناخوشایند بوده. یکی از مناطق گردشگر پذیر در پایتخت طبیعت  پارک ساحلی است.

 

این بار نوبت به پارک ساحلی یاسوج رسید تا با نیمه کاره رها کردن پروژه تفریگاه های کنار ساحل، خود را در زمره پروژه های نیمه کاری شهری قرار دهد.

 

وقتی هر روزه از کنار پارک ساحلی یاسوج قدم می زنم با دیدن سکوهای نیمه کار همچنین جوب آبی که علف های هرز در کنارهای آن رویش کرده به فکر فرو می رویم که زمان پایان و تکمیل تفریگتاه های کنار ساحل کی به سرانجام می رسد.

 

 

مسافران و گردشگرانی که از سراسر کشور به شهر یاسوج سفر می کنند با دیدن خش و خاشاک های کنار این رود کوچک همچنین مشاهده پروژه های نیمه کاره چه تصوری از پارک ساحلی شهر یاسوج در ذهن خود تداعی می کنند.

 

 

 

آیا مسافران و گردشگرانی که برای برای تفریح به پارک ساحلی می آیند با دیدن این همه سنگ و سیمان  نیمه کاره در قاب دوربین خود چه تصویری ثبت و ضبط می کنند.

 

 

امید است مسئولان و متولیان مخصوصا شهرداری که مسئول این پروژه است هر چه سریع تر دست به تکمیل این پروژه عمرانی بزنند تا  برای بهار سال آینده که مسافران دوباره به یاسوج سفر می کنند از دیدن تصاویر تکمیل و زیبای پارک ساحلی  لذت ببرند و خاطره ای خوش از سفر به پایتخت طبیعت داشته باشند.

 

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی