نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1397 - 12:03
یکی از نیازهای مقدماتی و در عین حال ضروری خیابان ها و کوچه های مرکز هر شهری، وجود سطل های زباله است که برخی از کوچه های شهر یاسوج از آن بی بهره اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به پایتخت طبیعت ایران معروف بوده و همان طور که شایسته این لقب است باید در امر زیر ساخت پیشرفت کند.

 

یکی از مولفه های پیشرفت شهری نصب سطل زباله در خیابان ها و کوچه های شهر بوده تا بر پاکیزگی و زیبای بصری شهری بیفزاید.

 

 

 

شاید در مرکز شهر  یاسوج سطل های زباله به اندازه کافی باشد اما سطل زباله در کوچه ها خیابان های معلم واقع در سردار جنگل جنوبی همچنین کوچه های خیابان سردار جنگل شمالی و هجرت یک، دو و سه مرکز شهر وجود ندارد که این امر باعث  شده زباله ها را در خیابانها یا در جدول های کنار خیابان رها شوند و  در برخی مواقع مشاهده می شود که توسط گربه ها نایلون های سیاه رنگ زباله های خانگی پاره شده اند و در کنار خیابان ریخته که باعث به وجود آمدن بیماری های انگلی و عفونی و انعکاس چهره زشتی از شهر می شود.

 

 

 

اگر بخواهیم شعار «شهر ما خانه ما » را اجرا کنیم باید مسئولین شهر و شهرداری زمینه های این شعار را فراهم کنند تا بتوانیم با همت مسئولین و همکاری مردم ، شهرمان را یه سوی مبلمان شهری مدرن سوق دهیم.

 

 

مسئولین شهرداری یاسوج باید با قرار دادن سطل های زباله در محل ها و کوچه ها مرکز شهر، فرهنگ سازی، نظافت و همچنین آشنا کردن مردم با حقوق و مسئولیت های شهروندی، چهره شهر را برای مردم زیباتر کنند.

 

 

با این کار می توان کمی از زحمات کارکنان و رفتگران کاست و از فضا و محیطی مطلوب و مطبوع تر برخودار شد همچنین این امر باعث می شود که زیبای بصری شهر بیشتر به چشم آید و از نیلون های سیاه رنگ در کنار پیاده روها خلاص شویم.

 

 

تصاویری از خیابان های مرکزی شهر یاسوج که از وجود سطل زباله بی بهره اند در زیر آمده است:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی